counter-strike!!
Fra : Cool Fool

Dato : 03-04-02 21:07

hej er der nogen der kender et program eller patch som gør at man nemt kan
se forskel på terorist og counter
jeg har hørt der er noget som gør at det ene hold er hvid og det andet
sort!!!
Please hjælp?

Fra : Simon Kamber

Dato : 03-04-02 21:45

On Wed, 3 Apr 2002 22:06:42 +0200, "Cool Fool" <johngs25@stofanet.dk>
wrote:

>hej er der nogen der kender et program eller patch som gør at man nemt kan
>se forskel på terorist og counter
>jeg har hørt der er noget som gør at det ene hold er hvid og det andet
>sort!!!
DONT do that, selv hvis du fandt den så hører den slags programmer
under benævnelsen cheats. Hvis det nogensinde blev opdaget at du
brugte en sådan patch ville du blive forvist fra serveren, samt komme
på diverse sorte lister. Der er ikke andet at gøre end at lære dem at
kende(tro mig, når du har spillet et stykke tid kan du dem i søvne)

Fra : Dopedog KDC

Dato : 03-04-02 23:10

Yepper ... jeg havde også RIGTIG meget problemer med det i starten, men et
godt råd er at spille på servere hvor du ikke kan skade dine modstandere...
et-eller-andet med friendly fire .. f.eks. Beginner Serverne på
www.cyborg2.net

Der spiller jeg stadig meget selvom jeg har spillet i et halvt års tid snart
... men jeg sucks sku stadigvæk *GG* :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : McBeck

Dato : 04-04-02 16:10

Jeg synes det er en dårlig ide at starte på en server med FF slået fra, for
du væner dig til og skyder på alt der rør sig!! Når du så prøver en server
hvor FF er slået til, så komme du tit og ofte til at skyde dine venner og
det bliver man meget upopulær på!!

Fra : Simon Kamber

Dato : 04-04-02 18:17

On Thu, 4 Apr 2002 17:09:44 +0200, "McBeck" <mcbeck@silenthunter.dk>
wrote:

> [...]
>hvor FF er slået til, så komme du tit og ofte til at skyde dine venner og
Vel ikke mere upopulær end man bliver af at skyde dem som n00b?

Fra : Jannik

Dato : 04-04-02 17:51

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Yepper ... jeg havde også RIGTIG meget problemer med det i starten, men et
> godt råd er at spille på servere hvor du ikke kan skade dine
modstandere...

hæh ja det kunne da være skægt, hva' skal man så ???

- jannik

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 04-04-02 01:10

Cool Fool <johngs25@stofanet.dk> skrev i
> [...]
> se forskel på terorist og counter
> jeg har hørt der er noget som gør at det ene hold er hvid og det andet

du kan jo hente nogle andre skins så de skiller sig lidt ud......

Fra : S3N80R

Dato : 04-04-02 07:38

Hejsa Cool Fool,

http://www.cs-skins.net/ kan du hente skins som tydeligt skiller sig ud
fra hinanden - f.eks kan dine CTer være FN-soldater (de er nemme at kende!).

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-04-02 08:17

du kan også se at Counter har hvide bukser.. De andre har sorte.! eller
omvendt!

Fra : Simon Kamber

Dato : 04-04-02 18:17

On Thu, 4 Apr 2002 09:17:07 +0200, "Michael Thomsen"
<gichael@hunters.dk> wrote:

>du kan også se at Counter har hvide bukser.. De andre har sorte.! eller
>omvendt!
ahva?, nej da, counter har blå eller grønne. Terror har hvide, grønne,
plettede og hvad er det nu phoenix connection har?

Fra : Simon Kamber

Dato : 04-04-02 18:17

On Thu, 4 Apr 2002 08:38:06 +0200, "S3N80R" <sen@webglobe.dk> wrote:

>På http://www.cs-skins.net/ kan du hente skins som tydeligt skiller sig ud
>fra hinanden - f.eks kan dine CTer være FN-soldater (de er nemme at kende!).
Det er stadigvæk cheat!, weapon skins er generelt accepterede, men
playermodels giver en urimelig fordel(i mørke kan det være svært at
kende forskel alligevel). Derfor, spil, spil, spil, og skyd de andre:)

Fra : S3N80R

Dato : 04-04-02 19:00

Hejsa Simon Kamber,

Nej det er ikke snyd. Vis mig på skrift, hvor det står og jeg overgiver mig
=)

Tror heller ikke, at de på
eks.http://counterstrike.boomtown.net/skinsmodels.asp viderebringer snyd til
folket !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Simon Kamber

Dato : 05-04-02 11:34

On Thu, 4 Apr 2002 19:59:37 +0200, "S3N80R" <sen@webglobe.dk> wrote:

>Nej det er ikke snyd. Vis mig på skrift, hvor det står og jeg overgiver mig
Har ikke set det på skrift, har bare lært det fra community. Forøvrigt
har jeg ikke noget mod playermodels, medmindre de giver spilleren en
unfair fordel(såsom at kunne kende holdkammerater bedre).

Alt hvad der ændrer på spiller og giver spilleren en _unfair_ fordel
(buyscripts er ok) er snyd.

Selvom det ikke står på skrift, så får du det meget hurtigt og
eftertrykkeligt at vide hvis du bliver taget. Jeg prøver bare at
stoppe en i at gøre noget der kan blive modtaget negativt

(personligt har jeg ikke noget mod at begyndere skifter til mere
genkendelige skins, sålænge de ikke vælger dem med store næser som er
lettere at se rundt om hjørner)

Og en sidste ting. Pas på med at ændre models, hitboxes (hvornår
spillet accepterer at man har ramt) ændrer sig ikke, så man risikerer
at man kun rammer luft selvom man skyder rent i hovedet.

Fra : S3N80R

Dato : 05-04-02 15:50

K - det er vist en smagssag.

Jeg vil give dig ret i at visse scripts ikke er ok men med hensyn til skins
er jeg bestemt ikke enig !

Personligt mener jeg at skal der spilles clanwar etc. er det udelukkende
korrekt at bruge en ren og original CS - ja enddog uden buyscripts og andre
scripts der kun har til formål at ændre en allerede indøvet rutine
(buyscript, afbrydelse af reload m.m.). Dette er min personlige mening !

Trænes der bare eller spilles for sjov så er det derimod op til den enkelte,
med mindre serveren er af anden mening hvorvidt der ønskes brug af nye
scripts og skins. Det bider sig selv i enden, når det ikke er tilladt for
den rutine man har indøvet er jo erstattet af eks. buyscriptet og fjenden er
pludseligt ikke i FN-dragt.

Lad det være op til den enkelte, hvordan han/ hun ønsker at spille medmindre
det er i kamp mod andre spillere i en liga, hvor reglerne er foruddefinerede
eller det er på en server, hvor reglerne er foruddefinerede.

For mig betød installering af nye skins en tiltrængt fornyelse af CS - jeg
var sgu' ved at blive træt af de samme og grimme skins på både playermodels
og weaponmodels.

Jeg har hentet teoristerne i helt nye udgaver der på ingen som helst måde
giver mig nogen fordel men til gengæld er de langt pænere at se på ! Mine
counter teorister er eks. alle FBI agenter, alle godt nok klædt i sort men
det er udelukkende fordi jeg synes om idéen om at have FBI mod teoristerne.
Mine våben: COLT, AK-47, KNIV, MP5 - disse våben er mine mest anvendte og
derfor har jeg hentet disse i reskins der er så meget pænere end de
originale - det er ikke snyd men til gengæld øger det spilleglæden
uendeligt...prøv det selv !

Af scripts har jeg udelukkende brugt de scripts som jeg i forvejen selv kan
klare - ikke noget med crouch-jump-flashligt-shoot-use-på-een-og-samme-gang
!!!

>Og en sidste ting. Pas på med at ændre models, hitboxes (hvornår
> spillet accepterer at man har ramt) ændrer sig ikke, så man risikerer
> at man kun rammer luft selvom man skyder rent i hovedet.

Hvis du downloader de almindelige modeller har du ikke dette problem -
oftest er det et nyt design af den samme model, hvor ændringen blot består i
at der er brugt flere polyer og dragten er blevet langt federe !

Hvad siger du forresten til, at
http://counterstrike.boomtown.net/skinsmodels.asp viderebringer såkaldt
snyd? =)

Skal vi fortsætte diskusionen må det nok hellere være i den nye og dertil
oprettede gruppe news:dk.spil.computer.first-person-shooter !

Med venlig hilsen
[sIQ]S3N80R_@_shite_compu

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 04-04-02 09:14

> [...]
> se forskel på terorist og counter
> jeg har hørt der er noget som gør at det ene hold er hvid og det andet

bare skru op for lyset på skærmen eller gamma settings på nvidia
driveren....