MS Windows
briani 27239
Problemer efter sikkerhedsopdatering af Wi~
Fra : mec

Dato : 03-04-02 20:48

Jeg har lige installeret en opdatering til Win98 fra denne site:
http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WUCritical/q313829/Def
ault.asp

Efter genstart kunne jeg konstatere at
1. desktoppen var ryddet - kun standard ikonerne var tilbage.
2. min ZA firewall loadede ikke.
3. der er vilkårlig dansk og engelsk tekst enkelte steder i start menuen.

I et forsøg på at løse problemet, har jeg efterfølgende kørt nogle danske
opdateringer på:

Sikkerhedsopdatering, 20. november 2001 - version 6,4,9,1121 - blev
installeret.

Sikkerhedsopdatering, 2. april 2001 - version 1,0,2195,0 - blev installeret.

Sikkerhedsopdatering, 30. maj 2001 - version 4,1,0,3924 - blev installeret.

Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - version 5,0,3805,0 - blev installeret.

Sikkerhedsopdatering, 28. marts 2002 (Internet Explorer 5.5 SP1) - version
5,50,4915,500 - blev installeret.

fra denne site: http://windowsupdate.microsoft.com/default.htm

Kan nogen forklare problemet - og måske anvise en (hurtig) løsning?

Håber ikke jeg har invalideret min Win98 - sprogforvirringen kan jeg godt
leve med.

mvh/Martin