MS Windows
briani 27239
Windows XP og Office XP
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 03-04-02 20:37

Hej,

Jeg overvejer at købe Windows XP home edition og Office XP. Jeg har 2
computere, og jeg vil selvfølgelig installere windows og office på begge,
men jeg har hørt at det ikke kan lade sig gøre. Er det rigtigt?

Mvh. Jesper

--
www.jHOEYj.dk

Fra : Leony

Dato : 03-04-02 21:02

"Jesper Høy Jakobsen" <jesperhoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at købe Windows XP home edition og Office XP. Jeg har 2
> computere, og jeg vil selvfølgelig installere windows og office på begge,
> men jeg har hørt at det ikke kan lade sig gøre. Er det rigtigt?

Du kan sagtens installere dem, det er først når de skal aktiveres det bliver
svært. De kan såmænd sikkert også aktiveres, men det kan jo være at
Microsoft undrer sig lidt.
2 computere = 2 licenser så er du ikke på kant med loven.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 03-04-02 21:21

> [...]
> Microsoft undrer sig lidt.
> 2 computere = 2 licenser så er du ikke på kant med loven.

Hvordan kan jeg løse dette problem? Det gør ikke noget hvis det er en, i
Microsofts øjne, ulovlig løsning.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 03-04-02 21:32

> Hvordan kan jeg løse dette problem? Det gør ikke noget hvis det er en, i
> Microsofts øjne, ulovlig løsning.

Det er vist ikke kun i Microsofts øjne det er ulovligt at bruge produkter
man ikke har licens til.

Vh
Peter

Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 03-04-02 21:28

> Det er vist ikke kun i Microsofts øjne det er ulovligt at bruge produkter
> man ikke har licens til.

Rettelse: Hvordan kan jeg løse dette problem? Det gør ikke noget hvis det er
en, i andres øjne, ulovlig løsning.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 03-04-02 21:40

> Rettelse: Hvordan kan jeg løse dette problem? Det gør ikke noget hvis det
er
> en, i andres øjne, ulovlig løsning.

Det ved jeg ikke, men hvis heller ikke det gør noget at det er en lovlig
løsning vil jeg foreslå at du køber det antal licenser du skal bruge.

Vh
Peter

Fra : Blaaberg

Dato : 04-04-02 08:22

Hej

> Rettelse: Hvordan kan jeg løse dette problem? Det gør ikke noget hvis det
er
> en, i andres øjne, ulovlig løsning.

Du kan nok høre, at det er den forkerte gruppe, du er havnet i!
Prøv i alt.warez.dk, der kan du nok få hjælp.

venlig hilsen Jan Jensen