Alizee. Undskyld genpostning, men min comp~
Fra : Claus S

Dato : 03-04-02 20:31

Hej

Nu har jeg hørt "Alizee" med "Moi Lolita" en del gange. Har den ikke været
fremme før? Jeg mener helt bestemt jeg har hørt den for nogle år siden.
Jeg ved, at det er Myléne Farmer, der har skrevet den, men jeg kan ikke se,
at hun også skulle ha' indspillet den.

Er der nogen, der kan hjælpe?

--
Med venlig hilsen Claus
http://www.frekvens.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 04-04-02 01:58

On Wed, 3 Apr 2002 21:30:40 +0200, Claus S <claus@skaarup.as> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:

>Hej
>
>Nu har jeg hørt "Alizee" med "Moi Lolita" en del gange. Har den ikke været
>fremme før?

Den franske TV5 spillede den en DEL for et års tid eller to siden. Måske du
har hørt den der?

En ok sang faktisk...

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
Nikki Webster's single Strawberry Kisses udgives i Danmark

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-04-02 15:05

"Claus S" <claus@skaarup.as>
> [...]
> Jeg ved, at det er Myléne Farmer, der har skrevet den, men jeg kan ikke se,

Det er sjovt - jeg husker, at jeg havde præcis samme fornemmelse,
da jeg hørte den første gang sidste år (da den blev et hit i Tyskland
efter at have været det siden 2000 i Frankrig). Men jeg tror altså,
den er helt original. Enormt godt popnummer- og fint at fransk musik
uden for de elektroniske genrer også kan blive spillet i Danmark!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk