LOTR actionfigurer
Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-04-02 20:31

Er figurerne fra sideshowtoys.com de "rigtige" LOTR figurer eller er det
nogle elendige stykker L***?
Kan de købes i DK nogensteder?!
Henvisning ønskes.
Undskyld hvis jeg er OT.
sniper_Nolight

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-04-02 20:38

sniper_Nolight skrev:

> Er figurerne fra sideshowtoys.com de "rigtige" LOTR
> figurer eller er det nogle elendige stykker L***?

Øh - sideshowtoys.com? "A web site dedicated to circus - carnival,
showfolk and fans"?

--
Mvh. Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-04-02 21:33

> Øh - sideshowtoys.com? "A web site dedicated to circus - carnival,
> showfolk and fans"?

http://www.sideshowtoy.com glem s'et...LOL
jeg prøver lige igen... !

sniper_Nolight

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-04-02 21:39

sniper_Nolight skrev:

> http://www.sideshowtoy.com glem s'et...
> LOL jeg prøver lige igen... !

Utroligt, så stor forskel et sølle s kan gøre.

Men ja, den er vist god nok mht. LOTR-figurerne. Jeg kan huske, at
'Frodo' havde én af dem med i Letterman.

--
Mvh. Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-04-02 21:55

> Utroligt, så stor forskel et sølle s kan gøre.

Ja, der skal ikke meget til

> Men ja, den er vist god nok mht. LOTR-figurerne. Jeg kan huske, at
> 'Frodo' havde én af dem med i Letterman.

OK, ja det lyder da som en rimelig garanti, jeg har osse læst mig frem til
at det er WETA Workshop der lavede effekter til LOTR der står bag de her
collectibles og de er osse ret dyre. Jeg ville virkelig gerne have en
adresse i DK der importerer, så hvis nogen ved noget så fortæl mig
det!*desperat*
*LOTR feberen har sat sin klamme hånd på mig*
*Tør jeg nævne det?... Ja, det overgår StarWars som har været min #1
filmfetichisme i mange år!*
LOL... spøg til side, hvis i ved noget så lad mig høre.

vh sniper_Nolight

Fra : Jesper Winding

Dato : 04-04-02 05:50

Tjah - du kunne jo prøve og kontakte www.moviemerchandise.dk
Man kan vel prøve! fandt denne kontakt ting på deres side:

Spørgsmål vedrørende Ordre eller Merchandise sortimentet, bedes rettet til:

Peter Christiansen
Hvidkløvervej 18, st. tv.
8200 Århus N.

pc@moviemerchandise.dk