Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder v. Bellevue i Kbh.
Fra : Sebastian Zamorski

Dato : 03-04-02 20:03

Har imorgen planlagt at tage en tur til Bellevue - nogle idéer til gode
motiver udover livreddertårnet og teatret ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-04-02 20:41

Sebastian Zamorski wrote:

> Har imorgen planlagt at tage en tur til Bellevue - nogle idéer til
> gode motiver udover livreddertårnet og teatret ?

Jeg ville nu koncentrere mig om badenymferne, men det er nok den
forkerte årstid....:)))

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 03-04-02 20:45

Sebastian Zamorski wrote:

> Har imorgen planlagt at tage en tur til Bellevue - nogle idéer
> til gode
> motiver udover livreddertårnet og teatret ?

Tjaaeh, der er jo altid den gule cottage, med det søde lille
klokketårn på, men hvad med lejlighedsblokkene (er det ikke
bellavista de hedder) ?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 03-04-02 21:17

On Wed, 3 Apr 2002 21:03:28 +0200, "Sebastian Zamorski"
<sezam@wanadoo.dk> wrote:

>Har imorgen planlagt at tage en tur til Bellevue - nogle idéer til gode
>motiver udover livreddertårnet og teatret ?

Der er masser af livlige hunde på stranden for tiden..

Hilsen
Kenneth