MS Windows
briani 27239
Problemer med homabanking i XP !!
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 03-04-02 20:29

Efter installation af Windows XP, kan jeg ikke komme i kontakt med
homebanking længere. Jeg har talt med support, som siger det er fordi
jeg skal hente den opdaterede Java pakke på Windows Update. Nu har
jeg så hentet alt hvad der var at hente, men stadig ingen kontakt.

Jeg har formatteret computeren, installeret Windows 98 SR2, hvor det
kører uden problemer. derefter opgraderet til XP, og så er der igen ingen
kontakt.

Nederst i venstre hjørne på statuslinien står der et advarselsikon, og når
jeg klikker på det kommer denne meddelse

Linie: 214
Tegn: 2
Fejl: java.lang.NoClassDefFoundError: com/ms/security/PermissionID
Kode: 0

Hvad betyder det??

Mikael

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 04-04-02 00:21

"Mikael Østergaard Jensen" <mj@city.dk> wrote in message
> [...]
> jeg skal hente den opdaterede Java pakke på Windows Update. Nu har
> jeg så hentet alt hvad der var at hente, men stadig ingen kontakt.

Vil lige dele lidt erfaring /ldots

Du sagde du havde hentet det hele fra Windows Update? med det hele vil det
så også sige at der er noget Java med i det. For af en eller andet grund
virkede homebanking først hos mig da jeg hentede "Java 2 Runtime
Enviorment"...

Men ok, jeg giver altid bare stofanet skylden for alt når der er noget galt,
de er ikke mine "venner"

// Henrik