Kt7a- Raid Varmeproblem på Noreth Bridge
Fra : J.Starup

Dato : 03-04-02 20:05

Min pc fryser i skærmbillede ( ikke blå skærm )
Jeg har et varmeproblem på mit H2o kølede AMD 1400 Mhz
Men det er ikke CPU'en der er galt med ( CPU temp 40'c case temp 28'c)
Jeg har langt om længe fundet fejlen (tror jeg)
North Bridge bliver meget varm.Der er en lille blæser på ,tager jeg stikket
af gør den det meget hurtig
Sætter jeg en 80mm blæser til at blæse ind på North Bridge varer det
længere tid før den Fryser
Det og kan nogle gange TØ op uden genstart
Det er især når der skal ny Skærmbillede eller man bruger Scroll
Kan det være Bios eller 4 i 1 driver

Mit system
Abit kt7a- raid bios xx64
AMD 1400@1400 Hvo køling
2 x 30 GB IBM HD i Raid
SoundBlaster 528
128MB PQI PC 166 Modul ( Har prøvet en anden )
Asus v7100 combo deluxe ( Har prøvet en anden )
52x Creative CD rom
300W PSU ( Har prøvet en 400 W )
Win 2000

--