_blank?
Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 03-04-02 19:23

Hej,

jeg har lavet en .html-side med en <form>. Når en besøgende på siden trykker
på knappen nederst, får jeg en e-mail med de indtastede oplysninger og
brugeren sendes videre til næste side - en .php-side.

Mit problem består i, at siden åbnes i samme vindue, som formen var i. Jeg
ville egentlig allerhelst, at det blev et nyt vindue. Men....det kan jeg
ikke hitte ud af.

Jeg har prøvet at lave en target i samme linie, hvor der står
action=http://www.adresse.dk/side.php, men det virkede ikke.

Hvor og hvad skal jeg så skrive, så den nye side åbner i et nyt vindue?

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : John Wollau

Dato : 04-04-02 06:46

> [...]
>ikke hitte ud af.
>
>Jeg har prøvet at lave en target i samme linie, hvor der står

Hej Ida!

Umiddelbart ser det ikke ud som om du sætter target, men det er jo
heller ikke meget kode du viser frem. ;-D
Jeg fandt lige en stump kode som jeg bruger i forbindelse med at
'submitte' en form til et nyt browser-vindue:

<form action="rapport.asp" method="post" name="frmStatistik"
target="_blank">

....håber at det er noget du kan bruge.

/John

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 04-04-02 15:14

John Wollau <john.wollau@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> <form action="rapport.asp" method="post" name="frmStatistik"
> target="_blank">
>
> ...håber at det er noget du kan bruge.

Det var faktisk det, jeg havde skrevet først, men jeg kunne ikke få det til
at virke. Jeg må have lavet en tastefejl, for da jeg prøvede igen, virkede
det fint. Men tak for hjælpen. Nu er jeg da sikker på, at det ikke bare er
en periodisk fejl, men at denne kode vitterlig virker i en form. Tak.

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk