Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Druknet kamera gjorde fotograf berømt
Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 03-04-02 17:34

Se lige denne artikel fra Ingeniøren:

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?Avis=IG&Dato=20020403&Kategori=ELEKT
RONIK&Lopenr=204030001&Ref=AR

MVH
Sven Ole Pedersen

Fra : Fototal.dk

Dato : 03-04-02 18:46

> Se lige denne artikel fra Ingeniøren:

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?Avis=IG&Dato=20020403&Kategori=ELEKT
> RONIK&Lopenr=204030001&Ref=AR

..... og bemærk datoen på orginal-artiklen.

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Kristian Amby

Dato : 03-04-02 21:42

Dem der har problemer med at finde artiklen, kan hente den på
www.foto.no. Der har den stået i en uges tid.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Fototal.dk

Dato : 04-04-02 05:53

> Dem der har problemer med at finde artiklen, kan hente den på
> www.foto.no. Der har den stået i en uges tid.

Altså langt før den 1. april.
Hmmmm. Jeg ville have ædt min gamle hat på, at det var en joke.
Især når man ser på billederne, så ligner de noget menneskeskabt (i en
computer) - ikke noget som en defekt ville kunne frembringe.

Men hva' .........

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-04-02 08:18

"Fototal.dk" skrev
> [...]
> Især når man ser på billederne, så ligner de noget menneskeskabt (i en
> computer) - ikke noget som en defekt ville kunne frembringe.

Moralen må være at anbefale CoolPix ejere til at skylle
deres kamera under vandhanen for efterfølgende at
tørre det i ovnen i et par dage...
Voila ! Specialeffekts afløser talent (lidt ligesom MTV)

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Jørgen Hess

Dato : 05-04-02 09:49

Via Ingeniøren www.ing.dk faldt jeg over dette link:

Sådan kan man ændre et digitalkamera ved at drukne det i vand.

http://www.wired.com/news/gizmos/0,1452,51205,00.html

Linket kommer når man åbner artiklen på websiden, og det er da noget
kortere.

mvh
Jørgen