MS Windows
briani 27239
adgang til win2000 fra win98
Fra : emil

Dato : 03-04-02 18:39

Hej!
I min win2000 maskine har jeg mappet de dreve, der ligger på win 98
maskinen, og det fungerer fint. Så jeg kan få adgang fra win2000 til win98
dreve.

Men når jeg vil få adgang til win2000 dreve fra win98 maskinen bliver jeg
spurgt om $icp adgangskode. Jeg forstår ikke hvorfor, da jeg ikke har givet
adgangskode i win2000.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Mvh/Emil

Fra : [6300] Carsten H

Dato : 03-04-02 18:59

Den hurtige: Opret brugernavnet på din 98 maskine under brugere på win 2000.
Husk at AFmarkere Password Expires ( altså ingen kryds ) og hvis du har
password på din 98 maskine, så opret brugeren på 2000 med samme password.

Carsten

Fra : emil

Dato : 03-04-02 21:13

Tak for hjælpen, det virkede!