MS Windows
briani 27239
Hvad er det der kører i baggrunden ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-04-02 18:34

Hej i Gruppen

Jeg har Windows 98SE, og der er noget der kører i baggrunden hvis jeg ikke
bruger musen i ca. 5 min, hvad kan det være ?
Jeg bruger ikke nogen pauseskærm af nogen art.
Jeg har postet et screenshot i dk.binaer under msconfig.

Kim Larsen

Fra : [88xx]me

Dato : 03-04-02 18:46

Kim Larsen skrev

> Jeg har Windows 98SE, og der er noget der kører i baggrunden.

Hvis du mener MSMSGS så tror jeg det er en form for chatprogram som ICQ. Det
følger med WIN.

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-04-02 18:54

"[88xx]me" <real@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> Kim Larsen skrev

> Hvis du mener MSMSGS så tror jeg det er en form for chatprogram som ICQ.
> [...]
Jamen jeg mener ikke noget
Jeg har lige prøvet at fjerne alle flueben og så bootet om, men det er der
stadigvæk, det der kører i baggrunden, så nu er jeg helt på bar bund.

Kim Larsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-04-02 19:54

In dk.edb.system.ms-windows, Kim Larsen wrote:

[Mener du Messenger?]
>Jamen jeg mener ikke noget
>Jeg har lige prøvet at fjerne alle flueben og så bootet om, men det er der
>stadigvæk, det der kører i baggrunden, så nu er jeg helt på bar bund.

Hvis ikke "det" er MSMSGS, hvad er "det" så?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-04-02 19:57

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>[Mener du Messenger?]
>
>Hvis ikke "det" er MSMSGS, hvad er "det" så?

Og hvis ikke du ved hvad "det" er, hvordan ved du så at "det" kører i
baggrunden?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-04-02 22:00

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
> En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Jamen jeg ved ikke noget, det er jo derfor jeg henvender mig her
Grunden til at jeg ved det ikke er det der er problemet, er som jeg skrev
tidligere, at jeg har prøvet at fjerne alle flueben, og så boote om, og det
hjalp ikke.
Jeg må så bare i gang med at slette fra en ende af, ind til jeg finder
synderen.

Kim Larsen

Fra : Martin Østerberg

Dato : 03-04-02 22:41

On Wed, 3 Apr 2002 22:59:39 +0200 skrev "Kim Larsen"
<mythos@tdcadsl.dk> ...:

> [...]
>hjalp ikke.
>Jeg må så bare i gang med at slette fra en ende af, ind til jeg finder

Det er nok ikke den smarteste måde at gribe det an på. Du kunne også
prøve at hente AD-aware hos www.lavasoftusa.com . Dette program har
flere fortræffeligheder, bl.a. laver det en liste over kørende
processor på din maskine. Måske denne liste kan hjælpe dig videre.

Martin

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 03-04-02 23:12

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg bruger ikke nogen pauseskærm af nogen art.
> Jeg har postet et screenshot i dk.binaer under msconfig.

Hvis du har Office innstallert så har den en indexeringsfunksjon som kjører
i blandt for å få raskere søk.
Thore Øivind