Siemens c35i software
Fra : zoiboi

Dato : 03-04-02 16:13

Hej gruppe
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opdatere software i min
siemens c35i
Jeg har et siemens(orginalt) datakabel, men hvilke programmer skal man
bruge..?..
Grunden til at jeg vil opdatere er at den opføre sig mærkligt: Ingen lyd
(kommer pludselig), går ud.....
Hvis der er var nogle rare mennesker der kunne være behjælpelig med svar
ville jeg blive meget glad

Mvh. Martin...

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 04-04-02 19:17

Hej
"zoiboi" <zoiboi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (kommer pludselig), går ud.....
> Hvis der er var nogle rare mennesker der kunne være behjælpelig med svar

Det kan ikke betale sig at prøve at opdatere den for det hjælper ikke på dit
problem!!!

Morten