Medal of honor
Fra : Shere_Khan

Dato : 03-04-02 15:58

Hej i NG

Hvorfor kan jeg kun spille på en bane der er basis træning.

Jeg har gennemført den fra a til z men når jeg går ud gennem den røde dør
til sidst og kommer tilbage til o rummet så er der kun den samme mission at
vælge basis træning.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-02 16:13

"Shere_Khan" <Herfoelge@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til sidst og kommer tilbage til o rummet så er der kun den samme mission

Høhø..

Jeg havde samme problem.
Klik ved missionen på landkortet ned ved Afrika, så er du igang.
En skod detaile ved et ellers godt spil !

Mvh Thomas

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-04-02 16:46

Thomas Hjort wrote in news:a8f65i$1m07$1@news.cybercity.dk:

> Høhø..
>
> Jeg havde samme problem.
> Klik ved missionen på landkortet ned ved Afrika, så er du igang.
> En skod detaile ved et ellers godt spil !

Sejt at høre der er flere der har kvajet sig

Troede at det var noget jeg ikke fik gjort rigtig i træningsbanen, så
den spillede jeg flere gange Først da jeg begyndte at lede rundt
på kortet med musen så jeg prikken hvor jeg skulle starte

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 03-04-02 17:10

Så kan jeg vist også melde mig ind i den klub ;)
Det tog mig lige et par forsøg at komme til andet end den træningsmission.

Mikkel

Fra : Simon Kamber

Dato : 03-04-02 21:19

On Wed, 3 Apr 2002 18:09:42 +0200, "Mikkel Gram-Hansen"
<mikkel@gram-hansen.dk> wrote:

>Så kan jeg vist også melde mig ind i den klub ;)
>Det tog mig lige et par forsøg at komme til andet end den træningsmission.
Der er mange udfordrende øjeblikke i MOH:), jeg tog nu kun 3 minutter

Fra : Dopedog KDC

Dato : 03-04-02 23:13

Hehe jeg fandt nu første bane allerede før trænings banen ... men jeg
spillede dog træningsbanen alligevel

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-04-02 11:06

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe jeg fandt nu første bane allerede før trænings banen ... men jeg
> spillede dog træningsbanen alligevel

Beviser?

- Martin

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 05-04-02 11:12

Martin Petersen wrote in news:a8jsnd$8kq$1@news.cybercity.dk:

> Beviser?

Han har brugt det kendte "tilfældige-klik-rundt-omkring-i-
desperation" cheat!