Bådophug?
Fra : Frank Hejselbæk

Dato : 03-04-02 15:57

Hej

En kollega spurgte mig i dag om der findes bådophug svarende til autoophug,
hvor man kan skaffe billige stumper.
Hvor gør man ellers af sin båd, når den har sejlet sin sidste sømil?

/Frank

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-04-02 19:08

> En kollega spurgte mig i dag om der findes bådophug svarende til
autoophug,
> hvor man kan skaffe billige stumper.
> Hvor gør man ellers af sin båd, når den har sejlet sin sidste sømil?

Sælger den til en, som vil sejle nogle flere sømil

Der ligger en ophugger i Grenå, han har en del billige stumper.

Ellers er der nok ikke mange andre muligheder. Så mange lystbåde er der jo
trods alt heller ikke...Det er nok kun et fåtal om året, der bliver
ophugget.

Claus

Fra : ZuluZapper

Dato : 03-04-02 21:40

Prøv denne link....
www.fornaes.dk der er lidt af hvert, men det er store både.

Mange hilsner.

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers er der nok ikke mange andre muligheder. Så mange lystbåde er der jo
> trods alt heller ikke...Det er nok kun et fåtal om året, der bliver

begin 666 Shipbreaking CompanyFornaes in Grenaa, Denmark. Skibsophug Fornæs i Grenaa, Danmark.url
M6T1%1D%53%1=#0I"05-%55),/6AT=' Z+R]W=W<N9F]R;F%E<RYD:R]I;F1E
M>"YH=&T-"EM);G1E<FYE=%-H;W)T8W5T70T*55),/6AT=' Z+R]W=W<N9F]R
M;F%E<RYD:R]I;F1E>"YH=&T-"DUO9&EF:65D/38P.31%,#@R-$9$0D,Q,#$T
#,@T*
`
end

Fra : Ole

Dato : 06-04-02 23:29

Mange små bådeværfter hugger også op, prøv dit lokale værft.

--
Hilsen Ole

Mail to: o.n.l@mail.dk -de tre z'er fjernes.

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 04-04-02 08:36

Ja og både holder længere end biler gør. Af sejlbåde er halvdelen vel fra
før 1980, af biler er det ikke mange.

Erik Breum Petersen
Summerthur, Sailfish 18, Assens

Fra : RasMussen