Ludvigs flotte fremskridt
Fra : Mette Svangren

Dato : 03-04-02 16:54

Så har Ludde i dag været hos dyrlæge og fået taget stingene i sit ben. Og
han kommer sig flot, så godt som man overhovedet kunne håbe på.
Jeg synes ellers, han har leget lige lovligt vildt med Alladin, men det
skulle kun være godt på nuværende tidspunkt, da han så undgår tab af
muskelvæv.

Vi havde Alladin med inde og blive vaccineret ved samme lejlighed. Så
Betina, hvis du læser med her, så er meldingen fra dyrlægen, at han ikke er
spor for tyk, sine 7,2 kg til trods. Han er simpelthen bare så stor, at han
skal veje så meget (dog er der vist rokeret lidt om på kiloene, siden han
kom her, så en del fedt er blevet til muskelvæv, -han tabte sig jo også en
overgang helt "ned" til 6 kg, men det er kommet igen i form af muller!).
-Men det var nu sjovt i Hedensted at se, hvordan de store NFO havde samme
størrelse som vores "lille" huskat

MVH Mette, Ludde og Ladde

Fra : Kate

Dato : 03-04-02 18:34

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in

> [...]
> håbe på. Jeg synes ellers, han har leget lige lovligt vildt med
> Alladin, men det skulle kun være godt på nuværende tidspunkt, da

Ih det er godt, Mette, at ludvig kommer sig helt. Heldigvis er han jo
en ung kat så han skulle jo også hele hurtigt.
Dejligt at Alladin kan hjælpe med at få Ludvig på benene igen

Kate

Fra : Mette Svangren

Dato : 05-04-02 13:53

Nu har Ludvig taget tingene i egen pote og erklæret sig rask! I samarbejde
med Alladin har han ganske enkelt fjernet bandagen. 2½ uge måtte åbenbart
være nok.

Nå, hys bliver menneskemoderen jo (i hvert fald lidt , for hvad kan der
dog ikke ske. Ha, intet, siger dyrlægen. Så han har fået lov til at slippe
for at få en ny en på. Og han_nyder_det, det er helt klart. Ikke at han er
mere mobil, men så kan man endelig få slikket sine tæer (ja, den trang
kender vi vel alle *G*).

MVH Mette og en absolut bandage-fri Ludde, samt Ladde, der synes, at så
burde Ludvig da kunne løbe mere rundt!

Fra : Pernille Scharff

Dato : 05-04-02 14:04

*LOL* ja, de ved bedst selv hvornår de er "klar" hva'?

Hurra for det - hils de to drenge!!

/Pernille

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 09-04-02 10:22

svangut@hotmail.com writes:
> [...]
>overgang helt "ned" til 6 kg, men det er kommet igen i form af muller!).

Dejligt at høre. Så er han jo åbenbart bare en stor kat af natur *SS*
Jeg er simpelthen så glad for at misserne klare sig så godt som de gør.
Aldrig er jeg mere stolt over hvad jeg har gjort for et dyr. I skal have
alverdens tak for at tage så godt imod Alladin. I har virkelig gjort mig
glad, men mest vigtigt så har i gjort Ladde super glad. Det kan jo ikke
være bedre. Hvis jeg en dag nærmer mig jer, så kan det jo være at jeg
kommer et smut forbi og gnider lidt næse med "mors dreng" *SS*.

Med venlig hilsen Betina

Fra : Mette Svangren

Dato : 09-04-02 11:11

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev
i en meddelelse

Hvis jeg en dag nærmer mig jer, så kan det jo være at jeg
> kommer et smut forbi og gnider lidt næse med "mors dreng" *SS*.
>
> Med venlig hilsen Betina

Vi ville da blive fornærmede, hvid du_ikke_kiggede ind
Så hvis du skulle komme her til Østjylland, skal du da naturligvis ind og
hilse på Alladin og møde Ludvig, det manglede da bare!

MVH Mette