Flere html dokumenter i et dokument ?
Fra : Torben c

Dato : 03-04-02 14:55

Hej

Jeg har et par steder set i "Vis kilde" at der findes websider der
indeholder mange sæt af sider?!?!?
Altså hvor <html>....</html> står flere gange efter hinanden i samme fil.
Som om at man har merget flere html dokumenter sammen til et dokument.

Hvor i ligger det smarte i at gører sådan ?

Fra : Jonas Astrup - HTML.~

Dato : 03-04-02 16:47

Torben c wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvor i ligger det smarte i at gører sådan ?

Det er overhovedet ikke smart - kun forkert

Mvh
Jonas

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : jopa

Dato : 03-04-02 17:56

"Torben c" skrev bla.
> Altså hvor <html>....</html> står flere gange efter hinanden i samme fil.
> Som om at man har merget flere html dokumenter sammen til et dokument.

Kunne forestille mig ovenstående kunne være et dårligt eksempel på cut/copy
and paste af kode, med dit eksempel til følge.
Ville meget gerne se et eksempel på ovenstående
--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Ulrik Kold

Dato : 03-04-02 18:03

jopa wrote:
> "Torben c" skrev bla.

> Kunne forestille mig ovenstående kunne være et dårligt eksempel på cut/copy
> and paste af kode, med dit eksempel til følge.
> Ville meget gerne se et eksempel på ovenstående

Jeg er næsten ked af at udlevere forfatteren til denne side, men det var
her jeg opdagede det første gang.

http://www.aalborgnicedice.dk

Siden er btw skrevet i DW, så det kan måske være noget af grunden.

..kold
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-04-02 20:12

"Ulrik Kold" <kold@[NOSPAM]superbruger.dk> skrev:

> Jeg er næsten ked af at udlevere forfatteren til denne side, men det var
> her jeg opdagede det første gang.
> http://www.aalborgnicedice.dk

4 gange <body></body>, hvilket kunne tyde på at det er bygget op af include-
filer (jeg ser php-links) uden at tænke over at koden.

> Siden er btw skrevet i DW, så det kan måske være noget af grunden.

Nej, endnu værre - det er lavet i Golive - hvilket får det smule på forsiden til at
fylde næsten 22k - skandaløst, ikke? Prøv bare at se det onmouseoverscript
der får 4 knapper til at ændre udseende - det fylder 75% af koden - det er
virkelig til at få det dårligt af

--
Allan

Fra : jopa

Dato : 03-04-02 20:42

"Ulrik Kold" skrev bla...
> Siden er btw skrevet i DW, så det kan måske være noget af grunden.

Hvilket vel kun kan give modstandere af (røvsygwyg) programmer medvind.

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Per Christoffersen

Dato : 04-04-02 20:32

"Ulrik Kold" <kold@[NOSPAM]superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er næsten ked af at udlevere forfatteren til denne side, men det var
> her jeg opdagede det første gang.
>
> http://www.aalborgnicedice.dk
>
> Siden er btw skrevet i DW, så det kan måske være noget af grunden.

Meget kan man beskylde DW for, men ikke lige dette her...
(Slet ikke når det i virkeligheden er Golive der står bag ,-)).

Det er bare ikke editoren, der har spyttet den kode ud af sig selv. Det kan
ikke lade sig gøre hverken med den ene eller den anden.

Det ligner et ubehjælpsomt forsøg på at lege kodeka'l, som altså bare er
røget helt i skoven, fordi den der har flyttet rundt på koden ikke har haft
bare den mest basale ide om, hvad han/hun har foretaget sig.

En hurtig skrålæsning antyder, at der er læssevis af koder, som er placeret
af Golive, men som reelt ikke benyttes på denne side. Det stammer så sikkert
og i forsøget på at lave denne side, har man så altså taget det med over
('for en sikkerheds skyld' eller fordi man ikke har kunnet gennemskue noget
som helst).

/Per

Fra : Ulrik Kold

Dato : 04-04-02 21:22

Per Christoffersen wrote:
> "Ulrik Kold" <kold@[NOSPAM]superbruger.dk> skrev i en meddelelse

Se nedenfor ...

> [...]
> ('for en sikkerheds skyld' eller fordi man ikke har kunnet gennemskue noget

Nu føler jeg lidt, at jeg skal forsvare det hér, fordi det var mig, der
udleverede linket og fordi jeg kender forfatteren.

Ok, jeg tager den der DW udtalelse i mig igen - det er rigtigt, jeg
havde ikke tjekket op på min kilde eller kigget koden efter igen: Det er
(sføli) GoLive, der har lavet det her rod.

Jeg aner ikke om han har været ved at klippe dokumenter sammen eller om
GL er i stand til at lave den slags af sig selv, men ondt-ondt-ondt ser
det da ud.

Nå, nok om det. Vi kan da bare konkludere at det er noget skrammel, og
han (forfatteren) har da også lovet at se på det ("snart..."), samt at
jeg har tilbudt ham at lave det om for et mindre beløb (det er jo trods
alt en forening, så nogle penge må de da have) men han vil gerne selv.
Jaja, det er jo op til ham.

Det mest fantastiske er, at siden (på trods af kodefejl i stor stil)
faktisk ser forbavsende ens ud i IE6, Opera6, Mozilla 0.9.9 og NN4.77 på
Win2K her hjemme hos mig.

Men lad nu den side ligge. Flere <html>-tags på en side er noget skidt!

..kold