Intimpiercinger
Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 03-04-02 13:26

Hejsa.....

Jeg har med stor interesse fulgt nyhedsgruppen i et stykke tid og har nu
bestemt at jeg selv vil bidrage lidt.

Jeg har et par, eller faktisk mange, spørgsmål angående intimpiercinger. Jeg
overvejer kraftigt at få lavet en, en såkaldt frenum. Den skal gå rundt om
strengen under penishovedet.

Er der nogle der har erfaringer angående intimpiercinger og specielt denne
frenum? Jeg tænker på det eventuelle ubehag, om den "virker" på nogen måde,
om man kan dyrke analsex med den osv.

På forhånd tak.

Martin

Fra : ponyboy@nospam.dk

Dato : 04-04-02 11:33

"Martin H. Pedersen" <martinhp@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg har et par, eller faktisk mange, spørgsmål angående intimpiercinger. Jeg
> overvejer kraftigt at få lavet en, en såkaldt frenum. Den skal gå rundt om
> strengen under penishovedet.

Spørg løs! Det er det gruppen er her for.

> Er der nogle der har erfaringer angående intimpiercinger og specielt denne
> frenum? Jeg tænker på det eventuelle ubehag, om den "virker" på nogen måde,
> om man kan dyrke analsex med den osv.

Den virker! Da jeg havde fået min blev strengen meget mere
følsom. I dag er det faktisk sådan, at stimulation af piercingen
er næsten lige så effektivt som stimuleringen af resten af
pikhovedet. Jeg skal dog ikke kunne afvise at din krop vil
reagere anderledes...

Har du i øvrigt overvejet en Prince Albert? Smerten skulle være
nogenlunde det samme (det ved jeg ikke før om et par måneder),
men dem der har fået begge dele siger generelt at den er meget
bedre.

Ubehaget når du får den er lidt som at blive vaccineret hos
lægen. Det kan selvfølgelig mærkes når du får stukket en nål
gennem en hudfold i pikken, men så er det altså heller ikke
værre. Bagefter reagerer kroppen på såret som på alle andre med
en smule blod, lidt dunken osv, men det holder op i løbet af et
par timer, og er kun let ubehageligt.

Forbered dig på, at sex ikke ligefrem er rart i den næste uges
tid eller deromkring. Derefter burde du ikke have nogen problemer
med at onanere, men vent lige en måneds tid før du begynder på
ubeskyttet samleje.

Det eneste (eksotiske) problem du muligvis kan opleve i
forbindelse med samleje er, hvis hun har ringe i kussen, tungen
eller hvor din pik ellers ender, og de to piercinger filtres
sammen, så du sidder fast på vej ud... Løsningen er at vise en
lille smule mere opmærksomhed på vejen ud, bruge kondom eller
helt fjerne ringen under samlejet.

Kender du i øvrigt <URL: http://www.bmezine.com/faq.html>? Tag et
kig på Piercing-FAQ'en for gruppen rec.arts.bodyart, den kan
klart anbefales. Samme site har også en lang række af historier
fra folk der har fået en frenum (en stor del af billederne skal
der betales for, men teksterne er gratis).

Fra : H+H

Dato : 05-04-02 15:47

Martin H. Pedersen wrote
> [...]
>
> Er der nogle der har erfaringer angående intimpiercinger og specielt denne
> frenum? Jeg tænker på det eventuelle ubehag, om den "virker" på nogen
www.sex.as er der link til Zero piercing. En enormt rar piercer, som
sikkert gerne vil fortælle dig meget mere om det. Jeg har selv brugt ham til
min piercing, og kan klart anbefale ham.

> På forhånd tak.

Håber du kan bruge det til noget
> Martin

Mvh