MS Windows
briani 27239
xp problem igen igen!
Fra : Rasmus Hauch

Dato : 03-04-02 13:55

Hejsa!
Udover mine nedluknings og modem problemer har jeg nu fået et andet
irriterende problem!!
Når jeg starter op eller genstarter bliver den hængende i 5 minutter ved det
punkt der hedder:
verifying DMI Pool data.
Hvorfor nu det?
Er der nogen der har en ide til hvad jeg har gjort forkert?
Mvh
Rasmus

Fra : Madsen

Dato : 03-04-02 14:01

Rasmus Hauch skrev:

> Når jeg starter op eller genstarter bliver den hængende i 5 minutter
> ved det punkt der hedder:
> verifying DMI Pool data.

Der er et hardwareproblem af en eller anden art.

Madsen.

Fra : Jakob M

Dato : 03-04-02 14:08

"Rasmus Hauch" <rasmushauch@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> verifying DMI Pool data.
> Hvorfor nu det?
> Er der nogen der har en ide til hvad jeg har gjort forkert?

Har du overclocket maskinen ?.

Mvh
Jakob

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 04-04-02 11:51

> Har du overclocket maskinen ?.

Næh!
Det startede i forbindelse med at jeg prøvede at få mit autosluk til at
virke..
Jeg havde rodet lidt i biosen, men den er sat tilbage til normal igen.
Så havde jeg sat APM on og off et par gange og stoppet auto genstart
funktionen.
Mvh
Rasmus

Fra : Allan Ryder

Dato : 04-04-02 15:38

Sæt din bios til default og enable "reset configuration table".
Prøv derefter at sætte de forskellige forbedringer du vil have enablet i
bios
Allan