Hemligheden :-)
Fra : Helle_Andersen

Dato : 03-04-02 12:56

Den hemlighed, som jeg tidligere har omtalt, er nu ikke længere en
hemlighed
Hun hedder Gatobelo's Evalotta of Tick-Tag og er en sorrel abykilling på
12 uger, som jeg netop har hentet i Ratingen i Sydtyskland. Hun er en
sød og fin lille pige, som jeg håber skal være min nye avlshun, når hun
bliver gammel nok.
I kan se et par billeder af hende og hendes mor, Fatu, på denne adresse:
http://kattenet.dk/Gatobelo/evalotta.htm

Jeg har endnu ikke selv fået taget nogle billeder af hende, for vi var
først hjemme i nat omkring kl. 01:00, men jeg regner med at hun får sin
helt egen side snart.

Hilsen Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 03-04-02 13:17

Næh, tillykke med det...hun er godt nok nuser! Det er jo lige til at
blive helt utålmodig af....

Det der med "of Tick-Tag" - får man lov til at sætte sit stamnavn på
katte man køber eller hvad? Bare nysgerrig...

/Pernille

Fra : Helle_Andersen

Dato : 03-04-02 15:51

"Pernille Scharff" skrev d. 03-04-02 13:17 dette indlæg :
> Næh, tillykke med det...hun er godt nok nuser! Det er jo lige til at
> blive helt utålmodig af....

Tak

> Det der med "of Tick-Tag" - får man lov til at sætte sit stamnavn på
> katte man køber eller hvad? Bare nysgerrig...

Ja, det kan man godt få lov til.

Hilsen Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-04-02 20:47

I FIFé kan du kun få lov til det hvis opdrætteren oprindeligt
registrerer katten sådan.
I CFA kan køber sætte sit eget opdrætsnavn bagpå de katte han/hun køber
(hvis der er plads). I CFA registrerer køber selv katten med navn -
opdrætter registrerer kuldet.
mvh Camilla

Fra : Anita Christensen

Dato : 03-04-02 13:29

> [...]
> Hun hedder Gatobelo's Evalotta of Tick-Tag og er en sorrel abykilling på
> 12 uger, som jeg netop har hentet i Ratingen i Sydtyskland.

Hvor er hun dog bare yndig! Tillykke med hende

Mange hilsner
Anita

Fra : dannebrog

Dato : 03-04-02 13:53

Hvor er hun bare dejlig - tillykke, tillykke -

Venlig hilsen

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
Denmark

http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 03-04-02 14:30

Hvor er hun sød! Og hvor er moderen køn!
Held og lykke med avlen (hvis jeg ikke lige havde to katte i forvejen, kunne
jeg godt finde på at bestille en killing efter hende, men det er der vist
ikke plads til lige i øjeblikket!

Hilsen
Birgitte

Fra : Fie

Dato : 03-04-02 15:03

Hvor er hun dejlig, Helle! *synger* "Kesto har fået en kæreste, Kesto har
fået en kæreste!"

Hilsen
Fie

Fra : Helle_Andersen

Dato : 03-04-02 15:54

"Fie" skrev d. 03-04-02 15:03 dette indlæg :
> Hvor er hun dejlig, Helle! *synger* "Kesto har fået en kæreste, Kesto
har
> fået en kæreste!"

He he....... Som en rigtig mand er han bange for hende, fordi hun hvæser
af ham, men han tøffer i hælene på hende som en lille ælling hele tiden
og er meget interesseret i hende

Hilsen Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-04-02 16:10

Nåååååååh hvor er hun SØD!!! *smelte*

Sikke en flot farve Tillykke med hende.

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Kate

Dato : 03-04-02 18:31

Åhhh hvor er hun dejlig, Helle.
Nå så det var sådan en hemmelighed du gemte på
Hvad siger Chabél til hende?

Kate

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-04-02 19:40

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en meddelelse
> Åhhh hvor er hun dejlig, Helle.
> Nå så det var sådan en hemmelighed du gemte på
> Hvad siger Chabél til hende?

Han synes, at hun er spændende, men harmløs, så
selvom hun hvæser af ham, kigger han bare på
hende

Hilsen Helle

Fra : Mette Svangren

Dato : 03-04-02 18:38

Neej Helle, hvor er hun smuk!. Hun er da en dejlig hemmelighed at have haft

MVH Mette

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-04-02 19:41
Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-04-02 21:07

Hej Helle

Helt enig med alle de andre - hun er øøøøndig
Og så ser det sørme ud som om hun allerede er faldet fint til! - og Kesto
finder såmænd tids nok ud af hvad sådan en størrelse også kan bruges til...

Mvh. Camilla

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 04-04-02 11:01

Hej helle
Tillykke med din nye kat, hun er virkelig smuk
Hilsen Vibeke L

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-04-02 14:50

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> http://kattenet.dk/evalotta.htm

ja jeg synes nu at hun bliver kønnere og kønnere jo ældre hun bliver,
men det er jo sikkert fordi det er nemmere at se, nu da hun er blevet
lidt større...;-D

Er der så kø-dannelser oven på dørene :-?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Helle_Andersen

Dato : 04-04-02 15:31

"Henrik Pedersen" skrev d. 04-04-02 14:50 dette indlæg :
> Er der så kø-dannelser oven på dørene :-?

Ikke endnu for det er hun for lille til Meeeeen hun har nogle lange
ben og er elegant bygget, så mon ikke det bliver aktuelt på et tidspunkt
?

Hilsen Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-04-02 20:28

Hej Helle.

Hun er da søøød!!
Har du flere af den slags hemmeligheder??

Lars

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-04-02 23:46

"Lars Dahl" <hafk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Helle.
>
> Hun er da søøød!!
> Har du flere af den slags hemmeligheder??

Nej, Lars, så vidt jeg husker, har jeg ikke flere af
den slags hemmeligheder

Hilsen Helle

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-04-02 20:28

Et stort tillykke med din lille ny - jeg har ikke så meget forstand på
aby´er, men hun ser gevaldigt sød ud :0)

Mvh. Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Jette

Dato : 04-04-02 21:22

"Helle_Andersen" <Helle_Andersen.news@kandu.dk> wrote in message
> Den hemlighed, som jeg tidligere har omtalt, er nu ikke længere en
> hemlighed

Hæ... dengang du sidst nævnte din hemmelighed, var jeg overbevist om at du
selv var gravid.... men selvom det ikke skulle være tilfældet, vil jeg
alligevel sige tillykke med den lille ny

Mvh. Jette

Fra : Christina K

Dato : 04-04-02 21:43

Hej Helle

Ja, det var en rigtig sød hemlighed, sådan nogle hemligheder vil jeg
gerne have mange af *GG*

Hilsener Christina

Helle_Andersen <Helle_Andersen.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:k2Cq8.5181$567.382242@news000.worldonline.dk...