Q: IE6.0
Fra : Erik

Dato : 03-04-02 11:10

hej,

Hvordan forhindre jeg IE i at overtage et åben vindue - så indholdet går
tabt - når jeg trykker på et link - eksempelvis fra en nyhedsmail

på forhånd tak
Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-02 12:29

Wed, 3 Apr 2002 12:09:49 +0200, skrev "Erik"
<henrichsen@stofanet.dk>:

>Hvordan forhindre jeg IE i at overtage et åben vindue - så indholdet går
>tabt - når jeg trykker på et link - eksempelvis fra en nyhedsmail

Prøv i Internet Indstillinger => Avanceret => fjern fluebenet ved
Genbrug vinduer ved genveje (hedder det vidst nok på dansk).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jakob M

Dato : 03-04-02 14:05

> Prøv i Internet Indstillinger => Avanceret => fjern fluebenet ved
> Genbrug vinduer ved genveje (hedder det vidst nok på dansk).

Tak for det. Det har også irriteret mig længe at den gjorde det.

Mvh
Jakob

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 03-04-02 15:02

Hej,

Tak for det. På engelsk hedder det "reuse windows for launching
shortcuts"

mvh
Erik

Fra : Morten Obdrup

Dato : 05-04-02 22:24

En anden mulighed er at holde "shift" nede mens man klikker på linket. På
den måde har man begge muligheder.

Mvh Morten