Hvalpe i kassen !
Fra : Jo-Ann

Dato : 03-04-02 10:18

Hej Allesammen !

Jeg er bare lige NØDTIL at fortælle Jer at Issa igår fik hvalpe ! Har spurgt
lidt til nogle ting herinde, vedr. mærkning af hvalpene og hvordan med en
fødekasse. Begge dele har vi fundet ud af.

Issa fik igår 10 super søde og helt korrekte (en ridgeback skal have en
ridge, ellers er den ikke "korrekt) hvalpe. Den sidste, en hanhvalp, var
desværre død efter fødslen.

Men nu har Issa altså 2 små piger og syv små drenge ! Hun er vildt glad for
dem, og ser ud til at være en helt formidabel mor.

Hvis I vil se lidt billeder af dem, så har jeg netop lagt et par stykker ud,
og jeg vil gætte på der kommer maaaange flere. Billederne er på min
hjemmeside: http://www.rhodesian-ridgeback.dk/

- når ja og gæstebogen virker også, og vi kan slet ikke få nok af små
barselshilsner !

Mvh

Jo-Ann

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 03-04-02 10:24

Hejsa!
Til lykke med de nye små, de er da bare for kære! Det er nogle skønne billeder I
har taget af dem og deres mor.
Hilsen Dorthe

Jo-Ann skriver:

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-02 11:53

Hej Jo-Ann

De er da bare skønne, stort tillykke med dem!

Og flere billeder efterhånden som de vokser til - ja tak!!!

mvh Eva

Jo-Ann <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en

Fra : Bettina

Dato : 04-04-02 08:22

Rigtig mange gange tillykke med dem alle sammen.
Og lad endelig være med at sætte flere billeder på siden, jeg kan jo
overhovedet ikke stå for dem! *G*
(hvor bor I? mon ikke Mocka ville elske at få en legekammerat? sikke nogle
smukke hvalpe der kunne blive ud af det, hehe)

Bettina

Fra : Tumling

Dato : 04-04-02 15:57

Først og fremmest Hjertelig tillykke med de små - hvor er de kære. Send
endelig flere billeder efterhånden som de bliver størrere...