Landekode
Fra : Nick Christensen

Dato : 02-04-02 23:02

Danmark har 0045, Sverige 0046, Norge 0047 osv. osv.

Men hvilke land har 002? Syntes ikke jeg har kunne finde noget om det. Har
ellers givet Google en chance. Jeg ved USA har 001, kan det være Canada?

Fra : Fischer

Dato : 03-04-02 05:47

> Men hvilke land har 002? Syntes ikke jeg har kunne finde noget om det. Har
> ellers givet Google en chance. Jeg ved USA har 001, kan det være Canada?

Nej, Canada har også 001.

Du skal nok have nogle flere cifre med. Især lande i Afrika starter med
002xx.

*Fischer

Fra : Morten HB

Dato : 03-04-02 16:34

"Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
wrote in message news:a8d9p1$enl$1@sunsite.dk...
> Danmark har 0045, Sverige 0046, Norge 0047 osv. osv.
>
> Men hvilke land har 002? Syntes ikke jeg har kunne finde noget om det. Har
> ellers givet Google en chance. Jeg ved USA har 001, kan det være Canada?

Så vidt jeg husker er Rusland 002 men jeg er ikke sikker.
Du må kunne finde en oversigt på www.teledanmark.dk

/Morten

Fra : jesper

Dato : 04-04-02 11:41

"Morten HB" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> wrote in message news:<a8f7ia$afq$1@sunsite.dk>...

> Så vidt jeg husker er Rusland 002 men jeg er ikke sikker.
> Du må kunne finde en oversigt på www.teledanmark.dk
>
> /Morten

Her er hele det nummer som jeg gerne vil vide hvor kommer fra 0021321443656

Fra : thl

Dato : 04-04-02 12:00

"jesper" <kylling16dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Her er hele det nummer som jeg gerne vil vide hvor kommer fra
0021321443656

Algeriet.

mvh
Thorbjørn