MS Windows
briani 27239
APM xp prob.
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 02-04-02 22:45

Hej NG.
Ang. automatisk sluk i XP. Det har ikke fungeret siden jeg installerede xp.
(Har sat hak i APM, med det resultat at den genstartede. Har prøvet at slå
"genstart automatisk ved fejl" fra, også uden resultat.)
Nu fandt jeg under systemoplysninger - enheder med fejl, denne oplysning:

NT Apm/Ældre grænsefladenode ROOT\NTAPM\0000 Enheden er
deaktiveret.

Er der nogen der kan hjælpe lidt her?
Mvh. Lars

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 03-04-02 08:34

har du været i bios og pille lidt ved Power Options ?.

det kan lykkes at finde fejl der engang i mellem, hvis man har stillet på
noget forkert..

hej