MS Windows
briani 27239
Opdatering fra 2k pro til xp pro
Fra : lincoln

Dato : 02-04-02 21:30

Jeg har prøvet at inst. xp pro på min comp. men hver gang jeg har inst.
de første filer og den genstarter så stopper den/ går i sort og jeg kan
ikke gøre noget.
Jeg har endda prøvet at formatere min harddisk for derefter at inst. xp
men det kan ikke lade sig gøre den går stadig i sort.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Min comp.:
Win 2k pro
1400 mhz athlon
30 gb harddisk
786 mb ram
der skulle være rigeligt med ram mm.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-02 22:13

"lincoln" <lincoln.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har endda prøvet at formatere min harddisk for derefter at inst. xp
> men det kan ikke lade sig gøre den går stadig i sort.

Det er sikkert dit grafikkort der uikke er kompatibelt, prøv at trykke F8 i
opstart og vælg VGA mode, hvis XP så starter med 16 farver og lav opløsning
har du fundet fejlen.
Når XP er startet spørger den om den skal justere skærmopsætning
automatisk, når du klikker OK går den i sort.

Hilsen Aksel