MS Windows
briani 27239
W98SE DK søger på floppydrevet med jævne m~
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 01-04-02 20:17

Det sker selvom man ikke har har åbnet nogle filhåndteringsprogrammer. Den
gør det også selvom der ikke er nogen diskette i drevet.
Hvad kunne der være i vejen?
(Det drejer sig om en Win98SE DK m. alle updates fra Winupdate....)

mvh MIC

Fra : Ove Lie

Dato : 02-04-02 21:23

"Michael_Sørensen" <no_adress_4_avoid_virus@mail.dk> skrev i melding
> [...]
> Hvad kunne der være i vejen?
> (Det drejer sig om en Win98SE DK m. alle updates fra Winupdate....)

Virussøk, finn ut hvor dette gjøres og disable det

-Ove

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 03-04-02 21:24

"> Virussøk, finn ut hvor dette gjøres og disable det

Tak for dit svar. Jeg vil kigge om Norton Antivir 2001 gør knuder......
mvh MIC

Fra : Ove Lie

Dato : 04-04-02 21:17

> "> Virussøk, finn ut hvor dette gjøres og disable det
>
> Tak for dit svar. Jeg vil kigge om Norton Antivir 2001 gør knuder......

En anerkjent synder

-Ove