U2 When I look at the world
Fra : PolPot

Dato : 03-04-02 07:22

Hej allesammen!!!

Jeg leder efter en live version af ovennævnte sang.....Er der nogle der kan
hjælpe...

Morten

Fra : nikolaj borg

Dato : 02-04-02 23:03

"PolPot" <MortenAarhus2000@hotmail.com> wrote in message
> Hej allesammen!!!
>
> Jeg leder efter en live version af ovennævnte sang.....Er der nogle der
kan
> hjælpe...

Er det en officiel udgivelse du er på jagt efter? Så kunne det jo meget vel
ligge som B-side eller noget i den stil. Hvis det er en bootleg er der nok
ret gode muligheder, hvis du leger lidt med google. Jeg fandt bl.a.
følgende:

http://www.justinscdrtrading.com/u2/u2index.html

http://www.justinscdrtrading.com/u2/whenilookattheworld.html

"When I Look At the World", sung as an extended snippet (2:16) at the end of
"Bad", is performed live for the first time ever. Why wasn't this song in
the setlist every night?!?!?

/Nikolaj

Fra : PolPot

Dato : 03-04-02 16:47

nikolaj borg <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> [...]
of
> "Bad", is performed live for the first time ever. Why wasn't this song in

Tak
Morten

Fra : Nyhedsgrupper

Dato : 03-04-02 14:33

Den har vist kun være spillet en gang live, nemlig den 27. nov. 2001.

Hvis du har tålmodighed, så kan den hentes på http://u2bloodredsky.com/,
hvor stort set alle U2 koncerter findes som mp3-filer.

Flemming