Hjælp til config. af ether to ether routhe~
Fra : Claus Olsen

Dato : 02-04-02 21:55

Sorry jeg er helt ny på dette område, så jeg håber at nogen herinde kan
hjælpe mig med konfigurationen af ethernet to ethernet router til
forbindelse af
Motorola Cabel modem til web speed, så man kan have flere PC'ere på web
speed ?

Jeg har købt en brugt TRENDnet routher TW100-W1CA
og den skulle jeg gerne have konfigureret:

Device Computername : ( Trendnet ) er vel valgfrit
Dominename: ( Reklame ) Er det, det samme som arbejdgruppe ??
PPPoE er slået fra ?

Lokalport
IP adresse 192.168.0.1 ( kan jeg ændre den til 123.123.123.254 ) ??
Subnet 255.255.255.0
Så er jeg i tvivl om jeg skal lade den distibuere IP adresse eller ikke

Global Port
Her er to muligheder
Obtain Global port configuration automatically ( er enable )
Set static Global port configuration

Men hvad skal jeg skrive i:
Gateway ??????????
DNS server #1 ???????????
DNS server #2 ??????????

Og så er der punktet Virtual Server ! hvad skal der stå der ??

hvor der idag står følgende :
Port#/aplication Local server
25600 0.0.2.0
20 0.2.0.0