Netmonitor på T18...
Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 31-01-01 14:36

Kan dette lade sig gøre og hvilket program skal jeg bruge?

Jeg har datakabel!

Mvh

Sebastian E. Hoffmann

Fra : Michael Haahr

Dato : 31-01-01 19:45

Jeg mener kun at Netmonitor er noget man kan bruge på sin Nokia telefon!

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 10:10

Netmonitor kan også fåes på Ericsson SH888.

Jan

Fra : hoople

Dato : 01-02-01 11:12

er det ikke kun hvis det er en TEMS telefon??

hoople

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 11:59

hoople <1@1.com> skrev i meddelelsen ...
>er det ikke kun hvis det er en TEMS telefon??

muligvis, men det kan fåes... - er det en speciel HardWare-model?

Fra : hoople

Dato : 01-02-01 14:32

den er beregnet til teknikere der kører rundt og tester dækning osv. Den er
vist heller ikke til at komme i nærheden af rent prismæssigt

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 23:30

Takker for hjælpen..... - hvad skulle man dog gøre uden?....

Jss......

Fra : Fischer

Dato : 01-02-01 14:54

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener kun at Netmonitor er noget man kan bruge på sin Nokia telefon!

Næh - det findes på andre.
F.eks. har jeg en gammel Dancall som ikke bare kan vise netmonitor, men hvor
jeg under samtale kan konvertere info'en til telefonens faktiske sendestyrke
i W.

Og Ericsson SH888 kan også. Her kan Netmonitor med lidt snilde midlertidig
fremtrylles ved at løfte batteriet og løfte SIM-kortet mens telefonen er i
drift.

(F)