Premiere på SW II - Attack Of The Clones
Fra : Kong Kent

Dato : 02-04-02 20:53

Vil lige sige, at Hjørring Biocenter ( www.hjbio.dk ) stadig har 50
billetter til salg til premieren torsdag d. 16/5-2002 kl. 00:01 i Sal 1

Var selv inde og hente kl. 17.00 da billetsalget startede, og billetterne
blev revet væk i stor stil. Var noget overrasket da jeg her til aften fandt
ud af, at man stadig kan bestille billetterne via nettet, og endda få et
hæderligt sæde?!

PS: Selvom jeg bor 300 m. fra biffen, så har jeg INTET med den at gøre.
Tænkte bare hvis der er nogle Star Wars tosser som jeg selv der endnu ikke
har sikret sig billet til premieren, så er der altså mulighed i det dunkle
Nordjylland :)

PPS: Biffen har THX-standard, men har endnu ikke fået stemplet. Det er 6.1
ES lyd i Sal 1 :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-04-02 18:21

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fandt
> ud af, at man stadig kan bestille billetterne via nettet, og endda få et

Hehe har det på næsten samme måde.. Kom i skole idag og så snakkede en af
mine venner om at han havde bestilt billet til SW2.. Nå ok, hverken jeg
eller en af mine venner havde hørt at man kunne bestille billeter, så vi var
inde og bestille nogle idag, næsten midt i scala-svendborg.dk's største sal

Der er stadig utrolig mange ledige pladser her i Svendborg.. Og det er ikke
fordi biografen er dårlig ( den er faktisk rigtig god ) det må bare være
svendborg som er fyldt med folk der ikke kan lide star wars :)

--
Anders Houmark

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-04-02 18:33

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnet.NOSPAMPLEASE.dk> wrote in message
[snip]
> [...]
> fordi biografen er dårlig ( den er faktisk rigtig god ) det må bare være
> svendborg som er fyldt med folk der ikke kan lide star wars :)

Eller også er det bare Svendborg....?

Torben

Fra : Heine Egeberg

Dato : 04-04-02 07:03