Skærme
Fijala 3554
fladskærm 17" computercity
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 02-04-02 19:25

www.computercity.dk har tilbud på denne skærm:
snip
>Vibrant LCD 17 inch TFT Monitor
>Som at være der selv! Fantastisk flot TFT-skærm på >hele 17². Den
avancerede teknologi bag denne TFT->skærm giver dig en suveræn visuel
oplevelse.
>Indbyggede højtalere og mikrofon gør dig den til en >oplagt
multimedieskærm. Opløsning 1280x1024 ved 75 >Hz. Ekstremt letbetjent
kontrolpanel med skærmvisning >af indstillingerne.
snip

Er det en fejl, eller er det bare en skodskærm??

Venligst
Larsen

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-04-02 19:55

Hej

Lars Lienhøft Larsen wrote:

> Er det en fejl, eller er det bare en skodskærm??

Det er ikke nogen fejl, om det er en skodskærm kan der kun gisnes om. Så
vidt jeg kunne finde ud af er Vibrant og Tatung samme mærke skærm. I
betragtning af hvor svært det er at finde oplysninger om skærmen og at
det faktisk ikke er lykkedes at finde angivelser af synsvinkler,
kontrast, reaktionstid eller andet interessant, så bør du tage et meget
nøje kig på den og teste den imod dine behov.

Personligt vil jeg nok vælge at kigge på et alternativ.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 02-04-02 20:19

hmmm.... ups, jeg kiggede altså forkert, prisen hører til skærmen ovenover

Larsen
Undskyld forstyrelsen.....