Imerco, Alcatel og Simlås
Fra : Dennis Lange

Dato : 02-04-02 18:39

Hej.

Er der nogen der ved om de Alcatel 511 Imerco sælger med Tele2-abb. til
799,- er simlåst? Der står intet om det i reklamen, men det kan jo være en
"forglemmelse".

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-04-02 19:24

Dennis Lange skriver:

> [...]
> 799,- er simlåst? Der står intet om det i reklamen, men det kan jo være en

Det skulle undre mig rigtig meget hvis de ikke var.....!
Men, tag i stedet et kig hos wanna-save, det er meget billigere.....

--
Michael
http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted.....

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-04-02 20:08

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse
> Det skulle undre mig rigtig meget hvis de ikke var.....!
> Men, tag i stedet et kig hos wanna-save, det er meget billigere.....

Hvis nu vi ser bort fra jeg principielt har noget imod at handle med Telia,
hvor er det så lige du ser en Alcatel på Wanna-saves sider?