T65 brummer
Fra : [88xx]me

Dato : 02-04-02 17:19

Hvad gør man hvis man får en som brummer? Kan man få en ny eller hvad?

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : JK

Dato : 02-04-02 17:24

"[88xx]me" <real@sleepy.dk> wrote in message
> Hvad gør man hvis man får en som brummer? Kan man få en ny eller hvad?

Ericsson skulle vist være klar over problemet - så du burde bare kunne få
ombyttet telefonen - læs lidt længere nede i trådene, og der vil du ku' se,
at der er andre med samme problem.

/JK

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-02 18:42

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message

> Ericsson skulle vist være klar over problemet - så du burde bare kunne få
> ombyttet telefonen - læs lidt længere nede i trådene, og der vil du ku'
se,
> at der er andre med samme problem.

Nu vil jeg altså have det på det rene...

Hvis telefonen har brumme-fejlen... Hvor meget brum er det så?

Min T65 "syder" meget svagt, når displayet er tændt, og man sætter øret helt
ind til bundet af telefonen... Men man kan altså ikke høre det når den
lægger på bordet.

Men T29s´eren min mor har fået idag, summer en del mere, når displayet er
tændt.

Altså til konklusionen:

Hvor høj, hvilken slags brum er der tale om?

Fra : Nick

Dato : 02-04-02 19:07

> "JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> Hvis telefonen har brumme-fejlen... Hvor meget brum er det så?

Min brummer så man kan høre det uden displayet er tændt, hvis man holder den
til øret.

Når displayet er tændt kan man høre det på ca. 40 cm afstand.

/Nick