MS Windows
briani 27239
ZyXel 2864i ISDN Adaptor på WinXP
Fra : F.Larsen

Dato : 02-04-02 17:32

Hej der

Bøvler lidt med at få min ISDN adaptor til at virke under WinXP. Har brugt
driverne (INF filer) fra Win98. Hele installation går godt men det virker
bare ikke bagefter.

Har prøvet med XP indbyggede test "Query Modem" men den står og hænger ...
kan dog se at Adaptor TX lampen lyser en gang imellem ... ellers intet. En
enkelt gang skrev den korrekt firmware version ud.

Har måttet anvende en 25->9 Pol seriel kabel konverter da min nye PC ikke
har 25 Polet seriel stik.

Nogen der har fået en 2864i til at virke sammen med WinXP - eller har nogle
tips ?

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm