MS Windows
briani 27239
Hvad er dette for et program?
Fra : Dennis

Dato : 02-04-02 14:23

Jeg er begyndt at bruge "Tiny" som firewall men når jeg går på nettet får
jeg vide at følgende program prøver at nettet:

Generic Host Process for Win 32 prøver at skabe forbindelse til adressen
255.255.255.255. på port 67.
Programmets navn er: c:\windows\system32\svchost.exe

Hvad er dette og er det noget man skal være "nervøs" for?

Jeg kører med xp

Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-02 14:40

Tue, 2 Apr 2002 15:22:39 +0200, skrev "Dennis"
<cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk>:

>Hvad er dette og er det noget man skal være "nervøs" for?

Nej - uden den kan du ikke komme på nettet, så den skal have lov.

Søg på google.com, hvis du vil have en teknisk forklaring.

<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&querytime=AF-E&q=svchost%2Eexe>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : F.Larsen

Dato : 02-04-02 14:45

Hej Der Dennis

Mit "bud/gæt" er at den tager sig af DNS opslag ... se evt tråden "WinXP:
ZoneAlarm blokerer IE"

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm