Wanna-save ?
Fra : John Frandsen

Dato : 31-01-01 10:20

Kender nogen noget til det tilbud som Wanna-Save tilbyder ?
(http://www.wanna-save.com/)

Jeg synes det lyder temmelig urealistisk, og vil lige høre om
nogen har erfaringer med det.

Som jeg ser det melder man sig som medlem hos Wanna-save - gratis
og uforpligtende.
Som tak, modtager man en gratis Ericsson A 2618r, med gratis
oprettelse og gratis abonnement i 6 måneder. Om det så er
forsendelsen er den gratis.

Men, hvordan løber det rundt ?
Man er jo frit stillet til at opsige sit abonnement efter 6
måneder, og så har man en helt gratis telefon og er totalt frit
stillet mht. hvem man vil vælge som operatør.

Har jeg overset en faldgrube, eller er det virkelig et knald-godt
tilbud ?

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 11:04

John Frandsen wrote:
> Som tak, modtager man en gratis Ericsson A 2618r,

Man skal lige bestille den.

Hvad står r-betegnelsen for? På ericssons hjemmeside kan jeg kun finde
en A2518 (altså uden tilføjelsesbogstav)?

> med gratis
> oprettelse og gratis abonnement i 6 måneder. Om det så er
> forsendelsen er den gratis.
>
> Men, hvordan løber det rundt ?

Spørg Telia.
Det er jo dem som hænger på "aben" i sidste ende.

> Man er jo frit stillet til at opsige sit abonnement efter 6
> måneder, og så har man en helt gratis telefon og er totalt frit
> stillet mht. hvem man vil vælge som operatør.

Simlocken sikkert. Men det skulle vist ikke være det store problem.

> Har jeg overset en faldgrube, eller er det virkelig et knald-godt
> tilbud ?

Jeg har ikke set en faldgrube.

For at være lidt paranoid, så er der sikkert problemer i tilfælde af
reklamationer. Eller at batteriet er af ringe kvalitet.

Og jeg har bare tænkt mig, at have telefonen (i sidste uge var det en
Nokia3210) liggende liggende i skuffen i et halvt år. Få den unlocked
og så opsige abonnementet.
Min nuværende Siemens C25 virker indtil videre fint for mig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 31-01-01 18:52

> Hvad står r-betegnelsen for? På ericssons hjemmeside kan jeg kun finde
> en A2518 (altså uden tilføjelsesbogstav)?

jeg har også fundet en 2618sc, den asieske udgave, men alle søgninger efter
en 2618r giver ingen resultater.

er der nogen der har haft heldet med sig, eller må man bare venter 3uger og
se.
--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 10:26

Carsten Riis skrev i meddelelsen <3A77E275.C06B0827@car_ST_en.dk>...

>Man skal lige bestille den.
>
>Hvad står r-betegnelsen for? På ericssons hjemmeside kan jeg kun finde
>en A2518 (altså uden tilføjelsesbogstav)?

JEg mener at kunne huske følgende:
En Ericsson A 2618r er en re-lanceret model - identisk med den tidl. A 2618
(s?), men med evt. små forbedringer i hardware og software / ekstra
funktioner - bla. med nye operatør-bestemte menu funktioner STK
(SIM-TOOL-KIT) - men ellers skulle man ikke kunne se eller opleve den store
forskel.

Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-02-01 11:24

"jan steen sørensen" wrote:

> [...]
> funktioner - bla. med nye operatør-bestemte menu funktioner STK
> (SIM-TOOL-KIT) - men ellers skulle man ikke kunne se eller opleve den store

cool, takker

Fra : --=FUCKER=--

Dato : 31-01-01 18:45

Jeg har bestilt sådan en Ericsson, så jeg håber ikke at der er sat "fælder
op". Det er jo egentlig bare at sende en e-mail til telia hvor man spørger
om det er rigtigt at man har en gratis telefon efter 6 måneder, hvis den
ikke bliver brugt i perioden! Det har jeg ihvertfald tænkt mig at gøre!

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 21:08

--=FUCKER=-- wrote:

> [...]
> om det er rigtigt at man har en gratis telefon efter 6 måneder, hvis den
> ikke bliver brugt i perioden! Det har jeg ihvertfald tænkt mig at gøre!

Så sender du selvfølgelig svaret her på stedet ik????

Fra : Flemming

Dato : 31-01-01 21:30

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> wrote in message

> Så sender du selvfølgelig svaret her på stedet ik????

Jeg ringede til Telia (80101080) inden jeg sendte min kontrakt, og de sagde
at der ikke lå noget under. Jeg spurgte bla. om man efter 6 mdr, kunne
opsige : Ja, var svaret. Så jeg kan ikke rigtigt se noget fusk.

Mvh. Flemming

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 21:36

Flemming wrote:

> Jeg ringede til Telia (80101080) inden jeg sendte min kontrakt, og de sagde
> at der ikke lå noget under. Jeg spurgte bla. om man efter 6 mdr, kunne
> opsige : Ja, var svaret. Så jeg kan ikke rigtigt se noget fusk.

Det er nu rarere at få sådan noget på skrift.

Takker for oplysningen alligevel.

Fra : John Frandsen

Dato : 01-02-01 07:51

"--=FUCKER=--" <ikkemig@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis den
> ikke bliver brugt i perioden! Det har jeg ihvertfald tænkt mig

Du må /meget/ gerne give beskeden videre her i gruppen!

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-02-01 12:59

> [...]
> stillet mht. hvem man vil vælge som operatør.
>
> Har jeg overset en faldgrube, eller er det virkelig et knald-godt

Jeg tror at det er et knald godt tilbud. Jeg har talt med Telias
kundeservice og det er Telia der giver det gratis abonnement i 6 mdr,
derefter koster det 80 kr/md med de nuværende priser.

Jeg formoder at Wanna-save anvender (en del) af det forhandlertilskud
som forhandlerne får for at hverve abonnenter, til at give os en
gratis telefon som jeg helt klart forventer er spærret til Telias net
i 6 mdr.

Med Telia abonnementet skulle det jvf. de oplysninger som jeg er i
besiddelse af, koste 80 øre/min til fastnet og eget net hele døgnet,
og opkald til fremmede net 195/95 øre/min, skilletid 8:00 og 19:30,
desuden gælder den billige tid hele dagen S+H-dage, når man er på
Telias eget net. Når man er på Sonofons net koster alle opkald 195
øre/min hele døgnet. Mon ikke der også tillægges en opkaldsafgift på
25 øre/opkald?

Ovenstående er citeret efter hukommelsen og jeg modtager gerne
korrektioner hvis jeg er galt på den.

Claus

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 23:35

> [...]
>Telias eget net. Når man er på Sonofons net koster alle opkald 195
>øre/min hele døgnet. Mon ikke der også tillægges en opkaldsafgift på

Perfekt, og de 25øre er kun ved succes, og ikke ved forgæves forsøg (0øre)

Jan

Fra : N/A

Dato : 01-02-01 07:53

Fra : John Frandsen

Dato : 01-02-01 07:53

"Japster" <Japster@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Gammel post hvor jeg skrev til wanna-save..
> Besvarelse fra wanna-save:

Mange tak for svaret!!
Jeg iler straks af sted