Hvad hed han nu.
Fra : Dennis Smith

Dato : 31-01-01 10:10

Ham, jeg mener han var fra Irland, som havde mange hits i 80erne. Jeg
kender johnny Logan, men var der ikke andre Irere i 80erne, som
hittede ofte?

Fra : Frynse

Dato : 31-01-01 15:05

> Ham, jeg mener han var fra Irland, som havde mange hits i 80erne. Jeg
> kender johnny Logan, men var der ikke andre Irere i 80erne, som
> hittede ofte?

Hø-Hø jo da...U2, for eksempel, men det er nok ikke lige dem du leder efter
eller er det?

/lars

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-01-01 18:25

"Frynse"

> Hø-Hø jo da...U2, for eksempel, men det er nok ikke lige dem du leder efter
> eller er det?

Sinead O'Connor - bortset fra at hun er en kvinde!

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Rick Madsen

Dato : 31-01-01 22:47

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Sinead O'Connor - bortset fra at hun er en kvinde!

Hothouse Flowers; bortset fra,at de var en gruppe..?..!?
The Undertones; bortset fra,at de var Nordirere...?
Phil Lynott; bortset fra,at han gik hen og døde....?!?
Gary Moore; bortset fra....øh..øhh...?

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Christina Estrup

Dato : 01-02-01 01:32

Dennis Smith wrote:

> Ham, jeg mener han var fra Irland, som havde mange hits i 80erne. Jeg
> kender johnny Logan, men var der ikke andre Irere i 80erne, som
> hittede ofte?

Andy White?

mvh
Christina

--
I wish I was in Wellington, the cafes and the bars,
The music and the theatre and the old cable cars

The Mutton Birds - "Wellington"

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 02-02-01 02:20

"Dennis Smith" <smithhuber@edb.dk> wrote in message
> Ham, jeg mener han var fra Irland, som havde mange hits i 80erne.
Jeg
> kender johnny Logan, men var der ikke andre Irere i 80erne, som
> hittede ofte?

Hvad med Feargal Sharkey (tidl. forsanger i Undertones, der er også er
foreslået i tråden)?
"A good heart" o.a.

Mvh
Anders