Det er godt nok svært....
Fra : Jacob Tjørnholm

Dato : 31-01-01 09:46

.....at finde sådan et par misser!

Jeg skrev herind for et par uger siden (subj "Så er det nu...") og fik en
masse gode råd og ideer, og mange tak for det!

Problemet denne gang er bare, at jeg ikke kan finde nogen killinger! Jeg må
indrømme, at jeg havde regnet med, det ville være det nemmeste i verden,
fordi folk som regel står på nakken af hinanden for at komme af med
killinger i Den Blå Avis o.lign. Sådan var det bare ikke denne gang...

Så hvis der er nogen af jer, der kender til nogle søde misser i Midtjylland
(allerhelst en grå og en rød hunkat, dem har vi godt nok forelsket os helt i
), så må I meget gerne give os et praj, enten her i gruppen eller på
mail.

På forhånd tak, og tak for hjælpen iøvrigt!

Mvh.,
Jacob og Mette

Fra : Gidde

Dato : 31-01-01 10:32

Hejsa
Jeg var på Kattens Værn for en uges tid siden her i Aalborg, og på den her tid
af året har de hovedsageligt kaserede voksne katte....dem havde de så til
gengæld også rigtig mange af. Kun een var indekat, og alle de andre var
ude/inde-katte....suk. Alle de fantastisk kældne smukke dyr, som venter på et
kærligt hjem.....og folk vil bare hellere ha killinger.
KV heroppe havde dog også en flok killinger fra forskellige kuld. Ingen
røde, men en herlig trefarvet (som nærmest faldt i søvn i nakken på mig og
nogle vildt nuttede stribede...shit hvor er der fart over feltet med sådan
nogle små kræ!!!
I kan sandsynligvis finde killinger på Katteinternaterne, måske aftale med
dem at I bliver ringet op, når de får nogle.....men, når farven betyder så meget
for jer, så bliver det nok svært for de fleste killinger at leve op til jeres
krav. Det er da nogle smukke katte, de røde og de grå, men tro mig....det er
altså ikke farven, der bør være det afgørende. Jeg forstår jer faktisk slet ikke
på det punkt, for hvorfor ikke bare tage derud (KV, Inges, folk med
smid-i-nakken-killinger) og forelske jer i de killinger, som nu engang trænger
et hjem? Mine katte valgte jeg egentlig udfra så kedelige kriterier som: Ham
her, er lige i den alder vi havde tænkt på, indekat og tja...han mangler jo et
hjem. Freja valgte vi fordi hun pludselig akut stod og skulle ha nyt hjem, Laban
ville ha godt af en artsfælle og vi mente nok at Freja virkede som en fornuftig
lille mis.....Jeg har altid gerne villet ha en rød Mons, men en stribet Laban
kan altså også vinde en hjerte
Mvh. Gitte

Fra : mimivilford & svante~

Dato : 31-01-01 16:46

hej
Jeg havde samme problem, da jeg lige fter nytår ville have en killing mere. Du
kan godt regne med at der ikke er så mange killinger om vinteren, så derfor er
der nok ikke så mange i aviserne. Prøv at kigge på supermarkedernes
opslagstavler. Der kender jeg flere som har fundet killinger, som er ligeså
dejlige og sygdomsfri som dem der sættes i avisen.
Held og lykke fra Mimi

Fra : Stine

Dato : 31-01-01 17:20

Hej

Har I prøvet at kigge her : www.katteelsker.ninja.dk
Det er hos Lene og hendes "affaldsmisser". Der har jeg fået en kat og den er
bare skøn

Kan varmt anbefales.
Stine

Fra : Stine

Dato : 31-01-01 17:24

ØV jeg kan ikke selv få linket til at virke ....

Nogen andre der kan ????

Stine

Fra : Nitsen

Dato : 31-01-01 18:46

"Stine" <santippe@hund.dk> wrote in message

> ØV jeg kan ikke selv få linket til at virke ....
>
> Nogen andre der kan ????

Jada den virker fint her. Men ellers prøv den her
http://home.12move.dk/~nitsen/ . Det er bagdøren ind til Lenes side.
Ninja.dk er jo en viderstillingsfunktion og den er sommetider nede

Held og lykke med jagten på en "hustyran" §

Kh Anita og potedask fra Frode

Fra : jetpool

Dato : 31-01-01 17:39

Der er også Inges kattehjem i Lund ved Horsens, der fik jeg mine 2

Mor til Venus og Freja
Jacob Tjørnholm <tjornhol@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:958jd2$ikt$1@news.inet.tele.dk...