Brugerprofiler forsvinder
Fra : Lars hult

Dato : 02-04-02 10:30

Jeg har konverteret nogle maskiner fra win95 / win98 til win2k, der er jeg
stødt på det problem at nogle
bruger profiler ikke bliver husket på deres lokale maskine.
Vi kører med en NT 4.0 domæne server, hvor brugerne er defineret.

Når man logger en bruger på en maskine dannes der godt nok de biblioteker
der bruges, skriveord o.lign, men
når brugeren så logger sig ud igen slettes de.
Det betyder bl.a at de instillinger der bruges til Outlook mod vores
exchange server skal genindtastes hver gang.

Det er kun nogle bestemte brugere jeg har problemet med, så jeg regner med
at det er i opsætningen på serveren, der skal gøres et eller andet?.

Er der nogen der har gode råd til hvad jeg skal kigge efter?.

hilsen Lars

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-04-02 22:34

On Tue, 2 Apr 2002 11:29:51 +0200, "Lars hult" <lhu@codan.dk>
wrote:

> [...]
> lokale maskine.
> Vi kører med en NT 4.0 domæne server, hvor brugerne er defineret.

Prøv i dk.edb.system.ms-windows.server. Netværksgruppen er ikke
beregnet til snak om administration af servere og klienter.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars hult

Dato : 03-04-02 11:13

> Prøv i dk.edb.system.ms-windows.server. Netværksgruppen er ikke
> beregnet til snak om administration af servere og klienter.

Jeg prøver der, tak.

Lars