MS Windows
briani 27239
Forskellige XP versioner
Fra : Martin K

Dato : 02-04-02 10:15

Hej Gruppe

Blot af nysgerrighed villle jeg da gerne lige vide hvad forskellen egentlig
er på Win XP Home og Win XP Pro.... Ud fra MS hjemmeside kan man se at der
er bedre netværksunderstøttelse i proversionen, men der må da være noget
mere eller hva...?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : - wolf -

Dato : 02-04-02 10:34

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er bedre netværksunderstøttelse i proversionen, men der må da være noget

Der står da også mere end det. Blandt andet står der noget om, at XP Pro
har samme muligheder for at sætte permissions pr. fil, ligesom Windows 2000.

Nåja, og så selvfølgelig at XP Pro er hurtigere, bedre og mere sikker,
ligesom alle de andre Windows-versioner.

- wolf -

Fra : Leony

Dato : 02-04-02 16:54

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er bedre netværksunderstøttelse i proversionen, men der må da være noget

Bedre administration af brugere og understøttelse af dual cpu systemer er 2
af de væsentligste forskelle.
Hvis du henter alle indlæg og søger lidt, så burde du kunne finde masser af
læsestof.
Home vs. Pro er et FAQ i denne gruppe.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : [88xx]me

Dato : 02-04-02 20:41

Leony skrev i en meddelelse

> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Ja det er et godt casemod... Super kanin...

--
/me
No lame SIGNATURER