Killinger søger Amme
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 02-04-02 06:22

Hejsa!

Rita fra Lovehulen har sendt denne mail på maincoon klubbens mailingliste og
jeg skynder mig at sende den videre... hertil i håb om at der er nogen der
kan hjælpe!

Mange Hilsner
Mette

--

Hej alle sammen.
Jeg er lige blevet ringet op af Dorthe Sejrø, der var grædefærdig, fordi hun

--
\!/
(@ @)

Fra : Morten Skjershede

Dato : 02-04-02 15:46

Hej Mette

Vi har just ringet til Rita..Vi har vores Hellige Birma..Kiba.. som mistede
sine killinger. I øjeblikket dier vores killing 4½ måned..men hun har vist
ikke brug for mælken..(bliver alligevel for fed) Vi har kun ladet hende
få lov til at die for Kibas skyld.
Vi har aftalt at gøre forsøget med Kiba.
Vi bor tæt på Rita.
Blot til orientering.

Morten & Ulrich
http://www.dk-yeoman.dk
Cornish Rex & Hellig Birma

Fra : Kate

Dato : 02-04-02 16:38

"Morten Skjershede" <mass@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> for fed) Vi har kun ladet hende få lov til at die for Kibas
> skyld. Vi har aftalt at gøre forsøget med Kiba.

Ej hvor godt. Håber bestemt at Kiba også synes det er en god idé.
Held og lykke.

Kate

Fra : SANNI TRUEDSSON

Dato : 02-04-02 20:47

Kære alle
Tusinde tak for den store hjælp og støtte, som I har ydet.
Desværre gik det ikke hos Morten, men jeg har fundet en anden amme, en
perserpige med en killing, 10 dage gammel.
Her er killingerne allerede begyndt at die, dog er lillepigen lidt svag, så
vi håber at hun klarer den, med Ofelias kærlige pleje og omsorg.

Endnu en gang TAK, især til Rita, fra Dorthe Seierø

P. S. jeg skriver fra ammens mail.

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 02-04-02 21:34

Dejligt at høre at i har fundet en løsning!*S*

Vi håber da at se nogle billeder! *S*

Mange hilsner
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Esben Jørgensen

Dato : 02-04-02 22:01

Hej Dorthe

Vi har haft amme på to af vores kuld, og det er gået godt.
Når killingerne er begyndt at dige og de er blevet rolige, er det en meget
stæk oplevelse at se på, at en anden mor "bare" tager killingerne til sig.

Held og lykke

Esben Jørgensen
www.chalina.dk

Fra : Morten Skjershede

Dato : 02-04-02 23:21

Hej Dorthe...
Hvor er det godt..det lykkedes.
Det var så trist det ikke gik med Kiba, og jeg har hele aftenen håbet det
måtte gå hos den næste.
Håber "krisen" forhåbentligt er ovre..og den lille pige også klarer det..hun
var godt nok svag.
Tusind gange held & lykke.

Morten...og trøste miau fra Kiba..

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-04-02 23:05

d. 02/04/02 16:45 skrev Morten Skjershede på mass@post.tele.dk i artiklen
3ca9c3c0$0$94259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Vi har just ringet til Rita..Vi har vores Hellige Birma..Kiba.. som mistede
> sine killinger.

Årh, det lyder godt! To fluer med et smæk Hvor jeg håber det lykkes -
for alle 4 missers skyld.
--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/