TDC er erklæret faillit!
Fra : Charbax

Dato : 02-04-02 01:32

(staten Danmark overtager 51% af aktierne)

(gratis telefoni fra imorgen)

Video-on-demand udstyr lanceres snart..

jeg ville bare nå at imittere Bjarke Vinding som Aprils Futte, det er så
sjovt alle de aprilsnar på nettet.. jeg ville bare lige nå det selvom jeg er
lidt sent på den..

Fra : CRH

Dato : 02-04-02 07:14

"Charbax" <charbax@lflv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sjovt alle de aprilsnar på nettet.. jeg ville bare lige nå det selvom jeg

Ja - den var sjov - 2 timer og 31 min for sent Ha,Ha

Fra : Youcom.dk

Dato : 04-04-02 16:25

Tjaa.. det er vel lige så intilligent som at skrige "godt nytår" og hoppe
ned fra stolen kl 13:24 en søndag midt i juni. Havde de glemt at lukke dig
ud af spændetrøjen da det var 1. april?

Fra : Ikaro

Dato : 08-04-02 14:52

staves det ikke intelligent ?