Den store nye demo til Unreal2 er klar.
Fra : Lars H.

Dato : 01-04-02 21:31

Wow, siger jeg bare.
Her er hvad der står:

Demoen, vi alle har ventet på, er netop udkommet. Der er tale om
Unreal Tournament 2-demoen fra InfoGrames, som rummer 2 baner, men
fylder til gengæld også over 270 MB.

Ens computer må heller ikke være af ældre dato, idet minimumskravene
er et GeForce 3-kort samt en CPU på mindst 1 Ghz.

Serveren kan være lidt langsom, men hav tålmodighed!

Hent det selv. www.fedespil.dk

Fra : MOA

Dato : 01-04-02 21:45

Se det er slet ikke sjovt!

Hvis man er så nørdet med UT som jeg er, så er den slags _ikke_
morsomt......

MOA (som nok burde få sig et liv.....)

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-04-02 00:30

MOA wrote:

> Se det er slet ikke sjovt!
>
> Hvis man er så nørdet med UT som jeg er, så er den slags _ikke_
> morsomt......
>
> MOA (som nok burde få sig et liv.....)

Hehe, så den selv tidligere. Den første side som havde den kom så snart
det blev 1 april

Mvh

Bruno (Som ved MOA har liv nok til at tage opvasken)

Fra : [2300]MOA

Dato : 02-04-02 00:49

Mvh

> Bruno (Som ved MOA har liv nok til at tage opvasken

kun fordi kæresten tvinger mig til det......

MOA

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 02-04-02 09:45

"[2300]MOA" <fup@ogsnyd.dk> wrote in message
> Mvh

> kun fordi kæresten tvinger mig til det......

Husk UT KlanParty2...87 tilmeldte, 13 pladser endnu.

http://stfu.orangenet.dk/kp2

--
Mvh HAA aka Rivmin

Fra : Sadat

> [...]