mohaa bots?
Fra : claus v

Dato : 01-04-02 21:25

hej gruppe findes der bots til mohaa ligesom der gør til counter

jeg har hentet en multiplayer demo for at prøve spillet inden jeg køber men
det er lidt tamt bare at spille 2 mand

claus

Fra : CowGod

Dato : 02-04-02 01:22

Hejsa, få fat i "Day of Defeat" istedet(et mod til HalfLife, ligesom CS).
Det er langt federe end MOHAA(Bortset fra singelplayer delen). Der findes
også bots til, på Sturmbot.dodhq.com
Og så er det gratis, men en 138mb download, hehe.

Obey the CowGod

Fra : Jonathan

Dato : 02-04-02 16:12

Kan kun give ret!!
DOD er en total fed mod. Bør prøves af alle som har prøvet MOHAA/demoen og
gerne vil spille lidt online.
Selvfølgelig kan man også spille online med MOHAA, men det er væsenligt
dyrere at købe MOHAA end HL og de fleste har også på et eller andet
tidspunkt købt HL, så det er bare med at støve det af og downloade updates
og DOD :)

Fra : S. B.

Dato : 03-04-02 16:32

"Jonathan" <jmbj@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> dyrere at købe MOHAA end HL og de fleste har også på et eller andet
> tidspunkt købt HL, så det er bare med at støve det af og downloade updates

Hvad med lige at daske et link på så jeg er sikker på det er den rigtige
version af DOD jeg får

Søren

Fra : Simon Kamber

Dato : 03-04-02 16:46

On Wed, 3 Apr 2002 17:31:48 +0200, "S. B." <sfb(slettes)@privat.dk>
wrote:

>Hvad med lige at daske et link på så jeg er sikker på det er den rigtige
>version af DOD jeg får
http://www.dayofdefeatmod.com/files/game/game.shtml og så et af de
mange mirrors til beta 2 full.