starwars
Fra : claus v

Dato : 01-04-02 21:22

er der nogen der ved om der findes et patch der gør at starwars rogue
squadron kan spilles under win 2000

claus

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 01-04-02 21:53

Nej det findes ikke. Jeg havde selv problemet for nogle måneder siden så jeg
skrev til lucasarts. De skrev tilbage at W2000 ikke var understøttet men at
jeg kunne prøve at kopiere nogle bestemte directX filer tror jeg det var
over i nogle bestemte biblioteker, men under alle omstændigheder så virkede
det ikke. Men jeg ved at det virker under XP som kan emulere W98 o.s.v
M.V.H Carsten

Fra : Don

Dato : 03-04-02 18:24

Jo, det kan den godt. Jeg har selv haft det til at køre, da jeg en kort
overgang brugte W2K. Du skal have ServicePack 2 installeret, og så afvikle
spillet i Windows 98 mode.

Du skal oprette en genvej til filen "Rouge Squadron.exe", og så køre denne
(genvejen) i windows 98 mode.

Så vidt jeg husker.... God fornøjelse

Don

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 04-04-02 07:33

Er det ikke kun i Windows XP man kan det???
M.V.H Carsten

Don <don_o_01@hotmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cab3a77$0$68697$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Don

Dato : 04-04-02 16:55

Næ, det kan du også i W2K, hvis du har installeret ServicePack 2 ved hjælp
af Windows Update. Når du har gjort det, kan du afvikle programmer i: W95,
W98 og NT-mode.
Mvh Don

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 05-04-02 08:47