Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterbehandling; Digitale effekter
Fra : Steen F.

Dato : 01-04-02 20:54

Hejsa

Jeg ved, at dette indlæg sikkert er ilde set, men kan I anbefale et fikst
lille program som kan lægge effekter på billeder? Jeg tænker på, når man
overfører billeder fra et digitalkamera over til pc'en, så kunne det være
sjovt at booste farver og kontrast eller lave en smart omkransning rundt om
billedet etc. Det skal være et nogenlunde simplet program (ikke noget
Photoshop her) og gerne free/shareware. Jeg ved, at bl.a. Ulead har lavet
programmer til efterbehandling af billeder...

Nogle bud? Det er ikke sikkert at det kan bruges til ret meget fornuftigt,
men jeg kunne godt tænke mig at teste sådan et program.

MVH
Steen

Fra : Fototal.dk

Dato : 02-04-02 04:24

> Jeg ved, at dette indlæg sikkert er ilde set, men kan I anbefale et fikst
> lille program som kan lægge effekter på billeder?

Paint Shop Pro 7 kan en masse af sådan noget.
Det er ikke just et fikst lille program, men det er shareware, så du kan
hente det ned og bruge det gratis et stykke tid.
Det kan bl.a. hentes her: http://www.jasc.com/

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Steen F.

Dato : 07-04-02 15:03

"Fototal.dk" <use734@fototal.dk> skrev i en meddelelse

> Paint Shop Pro 7 kan en masse af sådan noget.
> Det er ikke just et fikst lille program, men det er shareware, så du kan
> hente det ned og bruge det gratis et stykke tid.
> Det kan bl.a. hentes her: http://www.jasc.com/

Tak Finn. Jeg giver mig i kast med PSP.

MVH
Steen