Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual DK el UK til Canon 550 EX
Fra : Martin Franch

Dato : 01-04-02 20:29

Hej - jeg har fået ovennævnte flash med tysk manual og jeg har nemmere med
en dansk eller engelsk manual. Er der nogen der kan være behjælpelige, fx
med en fotokopi ?
Mvh Martin Franch
franch-lerager@wanadoo.dk
København

Fra : Rune Feldt-Rasmussen

Dato : 01-04-02 23:38

Hej Martin.

Jeg havde i sin tid selv samme problem (min 550'er er købt i Tyskland = Tysk
& Hollandsk manual), og du har ret, det er ikke lige sagen

Forretningen var kede af problemet og sendte, ikke en, men to engelske
manualer (originale Canon manualer!)?!

Jeg kan jo ikke kigge i to på en gang, så hvis du ka' bruge den, er den din.

Jeg bor i Aarhus, så send en frankeret svarkuvert (den vejer en del, ca. det
samme som manualen til et Eos kamera), så ryger 550EX manualen den anden
vej.

Såen' noget koster vel egentlig normalt en flaske rødvin eller lignende - og
så ender min manual endda hos en "skie' køvenhavner" - men sligt ville nok,
geografien taget i betragtning, koste dig mere end en ny manual, så jeg vil
lade det gode i mig få overtaget, sig det endelig ikke til nogen!!

Du må gøre mig "en bette tjeneste" en anden gang

Min adresse er:

Rune Feldt-Rasmussen

Willemoesgade 5, 4tv

8200

Aarhus N

God fornøjelse med din flash, den er rent ud sagt fantastisk - og lidt
nemmere at bruge med en manual...

Mange venlige hilsner,

Rune