Opfordring: Send en klage til TDC
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-04-02 18:05

Hej NG!!

TDC’s E-mail >> SMS-gateway er igen, igen nede.
Jeg vil hermed opfordre ALLE (uanset abonnement, bare vi får sendt nogle
klager…) til at klage til TDC.
Dette gøres via. http://www.teledanmark.dk eller mobilsupport@tdc.dk

Det bedste vil være hvis du selv forfatter en klage, men alternativt kan
du sende nedenstående.

-----
Mail til TDC start

Hej.

Jeres E-mail>>SMS gateway (sms.tdm.dk) er igen, igen nede.
Jeg ved godt at denne server i høj grad bliver nedprioriteret da i ikke
tjener penge på afsendelsen, men måske skulle i overveje om hvordan
pengene bruges bedst. På (åndssvage) TV-reklamer eller på at yde jeres
kunder en bedre service.

Jeres ustabile server giver jer måske mere dårlig reklame end i lige
umiddelbart tror.
Jeres dårlige service er omtalt i utallige nyhedsgrupper, fortrinsvist
dk.teknik.telefoni.mobil, på f.eks. http://www.vitsms.tk ,
http://www.coolsms.dk/news samt i de fleste mobilrelaterede fora.

Til jeres orientering er det ikke den form for omtale der skaffer jer
flest nye kunder!!

Håber i vil tage dette til efterretning.

Mvh.

Snakke Talesen (udskiftes med dit navn)

Mail til TDC slut.
-----

Selv om jeg ikke ligefrem har den store tiltro til dem, mon så ikke de
vågner op hvis der er nok der skriver??

--
Michael
http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted….

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 01-04-02 22:28

Hey Michael

> TDC's E-mail >> SMS-gateway er igen, igen nede.
> Jeg vil hermed opfordre ALLE (uanset abonnement, bare vi får sendt nogle

Jeg har fået dette svar:

<klip>
Hej Michael.

Tak for din mail.

Vi har udvidet, men der er flere og flere, der bruger tjenesten. Dette
skaber en flaskehals, og på nuværende tidspunkt er der ikke planer om at
udvide igen.

Vær venlig ikke at slette i denne mail, hvis den besvares.

Med venlig hilsen
Kunderådgivning
TDC Mobil A/S
</klip>

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 03-04-02 18:10

Jeg skrev også til TDC for ca. en måned siden om samme problem og har nu
fået dette svar:

Hej Michael

Det er med stor beklagelse, at SMS faciliteten på TDC´s hjemmeside er
ude af
drift.

Der er på nuværende tidspunkt ikke sat nogen dato for, om funktionen
kommer
til at køre igen eller
eventuelt bliver nedlagt permanent.

Undlad venligst at slette i denne mail, hvis den besvares.

Med venlig hilsen
Kunderådgivning
TDC Mobil A/S
mobilsupport@tdc.dk

Fra : JMo.

Dato : 03-04-02 19:17

On Wed, 3 Apr 2002 17:10:18 +0000 (UTC), "Michael Kjaersgaard"
<webmaster@rold.zzn.com> wrote:

>Jeg skrev også til TDC for ca. en måned siden om samme problem og har nu
>fået dette svar:
[...]

Den sender de stadig ud hvis man spørger dem - det er deres
standard-svar. Den omhandler bare
http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=20585 og ikke
xxxxxxxx@sms.tdm.dk.

Havde iøvrigt en positiv oplevelse med sms.tdm.dk i formiddags - jeg
havde en SMS der kom igennem på kun 7 minutter...

Men en halv time efter kom der så en der havde været forsinket i 2½
dag.. Men så kom den også to gange i træk :(

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-02 19:50

"JMo." <ns-sf_001@mohr.cx> wrote in message

> Havde iøvrigt en positiv oplevelse med sms.tdm.dk i formiddags - jeg
> havde en SMS der kom igennem på kun 7 minutter...

En her i eftermiddag, på 2 min ca.

Fra : Bachelor

Dato : 05-04-02 19:21

Michael Kjærsgård wrote:
> Hej NG!!
>
> TDC's E-mail >> SMS-gateway er igen, igen nede.
> Jeg vil hermed opfordre ALLE (uanset abonnement, bare vi får sendt
> nogle klager.) til at klage til TDC.
[KLIP]
> Til jeres orientering er det ikke den form for omtale der skaffer jer
> flest nye kunder!!

Nej, men dem de har holder åbenbart stædigt ved, eller hvordan ?
Har du ikke andre muligheder.