Where Eagles Dare!! KOOOM NU!!!
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 01-04-02 18:29

Hej

Nu begynder jeg snart at blive rigtigt godt og grundigt træt af de DVD-
udgivere.. Hvor er den ultra-lede udgivelse af Ørneborgen????

Det er da meget godt at vi har fået Navarones kanoner, men Ørneborgen
ER nu bedre :/

Man burde næsten starte en petition eller en mail-storm af en eller
anden slags... hvem er med mig? Og hvem ved hvor man evt. kan henvende
sig for måske at få lidt indflydelse?

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 01-04-02 20:27

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nu begynder jeg snart at blive rigtigt godt og grundigt træt af de DVD-
> udgivere.. Hvor er den ultra-lede udgivelse af Ørneborgen????

Jeg har savnet den, siden omkring 1998.....

Clint styrer med hård hånd, i den film.........sgu' !

Fra : Morten Steen

Dato : 01-04-02 23:12

> Clint styrer med hård hånd, i den film.........sgu' !

Thomas, Thomas, Thomas dog... hvis du VIRKELIG mener at Clint'en er stjernen
i den film, må du vist hellere se den én gang mere!!
RICHARD BURTON er navnet! Den største af dem alle. Og i "Where Eagles Dare"
beviser han endnu engang at han spiller soldat bedre end alle andre. ("A
hole is a hole is a hole".)

Morten

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-04-02 09:20

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Dare"
> beviser han endnu engang at han spiller soldat bedre end alle andre. ("A

Rolig rolig rolig ! Jeg er skam ligeså vild med Burton i Where Eagles Dare !

Clint og Richard er bare _teamet_ i den film.......sgu !

Thomas

Fra : Zeki

Dato : 01-04-02 21:41

> Man burde næsten starte en petition eller en mail-storm af en eller
> anden slags... hvem er med mig? Og hvem ved hvor man evt. kan henvende
sig for måske at få lidt indflydelse?

Her:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JKI1/103-4995558-9347015

Zeki

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-04-02 21:53

Da det er MGM Home Video som har udgivet laserdiskudgaven af "Where Eagles
Dare", ville det måske være en god ide også at skrive en mail til dem.

http://us.imdb.com/Laserdisc?0065207

Fra : Ole Kofoed

Dato : 03-04-02 00:04

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> skrev i en meddelelse
> Da det er MGM Home Video som har udgivet laserdiskudgaven af "Where
Eagles
> Dare", ville det måske være en god ide også at skrive en mail til dem.

Jeg læste for et års tid siden at Spielberg har købt rettighederne til
filmen. Ifølge et indlæg på http://www.thedvdforums.com/ skulle den
komme i 2003, en krafigt restaurering skulle vist være nødvendig pga.
noget elendigt materiale de har at arbejde med.

Om ovenstående så passer?

Mvh.

Ole

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-04-02 07:27

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in message
> [...]
> komme i 2003, en krafigt restaurering skulle vist være nødvendig pga.
> noget elendigt materiale de har at arbejde med.

Ja, der er en masse våben og onde nazister i filmen, som skal redigeres til
walkie-talkies og hippier. Et stort arbejde for redigeringsfolket...

[undskyld... den var næsten for oplagt]

/Nikolaj