Gratis nokia 3210 fra wanna-save "Afstemni~
Fra : Mario

Dato : 30-01-01 23:56

Hejsa

Syntes det kunne være spændende at se hvor mange der få en gratis nokia3210
fra wanna save, samt hvor mange procent der tør prøve tilbudet derfor har
jeg oprettet en webside med afstemning på følgende adresse

http://home.worldonline.dk/~jpweb/

Klik ind hvis du ønsker at stemme. PS. håber at alle er seriøse og kun
stemmer en gang

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 31-01-01 00:10

> [...]
> fra wanna save, samt hvor mange procent der tør prøve tilbudet derfor har
> jeg oprettet en webside med afstemning på følgende adresse

Var det ikke en bedre ide bare at skrive mobil telefon, da det nu er en
Ericsson telefon.
egentligt er jeg lidt spændt på hvordan det går med wanna save, det må
stikke et eller andet under, hvis det ikke skal gå galt.
--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-01-01 00:11

Mario skrev:

>Syntes det kunne være spændende at se hvor mange der få en gratis nokia3210
>fra wanna save, samt hvor mange procent der tør prøve tilbudet

Nu er der jo ikke flere Nokia 3210, men den er blevet erstattet af en
Ericsson.

Hvorfor skulle man ikke 'turde'? Du underskriver et dokument du selv
printer og (og selvfølgelig læser). Desuden kan man framelde sig
wanna-save, men måske kan man være bange for spam. Det er da vist alt?

Hvorfor kan man ikke se resultatet af afstemningen uden at stemme? Jeg
har ikke fået min endnu, men de skal jo lige have de der 2-3 uger de
skriver.

--
venligst
/Lasse

Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon:
http://fergusons.dk/link/2618/

Fra : Mario

Dato : 31-01-01 00:34

Tak for ideen har nu lavet link så alle kan følge hvor mange stemmer der er
givet og til hvad.

Ps. har lige fået gensendt password, hvor de skriver Følgende
""
Nokia 3210
Vi kan glæde vore brugere med, at alle kontrakter på Telia Classic/Nokia
3210, der er os i hænde senest på torsdag d. 1/2, vil blive ekspederet.

Med venlig hilsen
Wanna save ""

Hilsen
Johnny

Fra : Jensn

Dato : 31-01-01 06:10

Hvad så hvis man overhovedet ikke gider eje en Ericsson ? Jeg gider
ihvertfald
ikke have én - om så den er gratis.

Men OK - der er jo intet tabt

Mvh.
Jensn

Fra : Thomas

Dato : 31-01-01 09:57

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad så hvis man overhovedet ikke gider eje en Ericsson ? Jeg gider
> ihvertfald
> ikke have én - om så den er gratis.

Man skal da ihvertfald være et stort fjols, hvis man ikke kan sælge den for
kr. 20,- efter ½ år, så hvorfor ikke skrabe til sig, når de nu forærer dem
væk. Hvis du ikke selv vil have den, kan du kontakte mig, så har du lige
tjent kr. 40,-

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Jensn

Dato : 31-01-01 10:02

OK - Det var ment lidt i sjov - jeg skal nok gemme din adresse

Men bliver "kontrakten" ikke ugyldig, når det ikke er den lovede vare ?

Ja, jeg er en kvæulant lige nu

Mvh.
Jensn

Fra : Thomas

Dato : 31-01-01 12:58

> OK - Det var ment lidt i sjov - jeg skal nok gemme din adresse
>
> Men bliver "kontrakten" ikke ugyldig, når det ikke er den lovede vare ?
>
> Ja, jeg er en kvæulant lige nu

Om du sender mig Ericsson eller Nokia er jeg indifferent overfor, d
--

u får stadig en tyver pr. telefon

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 13:53

Thomas wrote:

> Om du sender mig Ericsson eller Nokia er jeg indifferent overfor, d

Kan du ikke bare selv melde dig ind?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Thomas

Dato : 31-01-01 13:59

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare selv melde dig ind?

Jeg sidder og venter på 2 stk. Ericsson, men 2 mere gør det jo kun dobbelt
så godt

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 14:26

Thomas wrote:

> Jeg sidder og venter på 2 stk. Ericsson, men 2 mere gør det jo kun dobbelt
> så godt

tsk tsk tsk.

Så har du selvfølgelig også reservedele (as in: batterier og cover)

Fra : Hen

Dato : 31-01-01 15:14

> Jeg sidder og venter på 2 stk. Ericsson, men 2 mere gør det jo kun dobbelt
> så godt

Je, det er jo rart, at nogle ikke kan få nok.. Grådighed er en af de syv
dødssynder.
Med denne slags folk skal Telia's gavehumør nok blive stoppet.
Over and out!

Fra : Thomas

Dato : 31-01-01 15:27

"Hen" <f16henNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Je, det er jo rart, at nogle ikke kan få nok.. Grådighed er en af de syv
> dødssynder.
> Med denne slags folk skal Telia's gavehumør nok blive stoppet.
> Over and out!

Når de nu selv forærer 2 stk. telefoner væk pr. husstand, skulle man så selv
sige at man kun vil have én, da Telia ellers måske vil stoppe denne
foræring?!?

At jeg er grådig har da ikke noget med Telia's tilbud at gøre, nu vil Jensn
ikke selv have en Ericsson, og hvis jeg kan købe 2 af ham, hvorfor skulle
jeg så ikke det... (jeg ved godt at han ikke vil sælge dem for kr. 20,- pr.
stk.) Det vil vel ikke få nogen indflydelse på Telia's tilbud, men lad os
lave en test:

Alle her i denne gruppe får tilsendt to telefoner, som de så sælger tilmig
for k.r 20,- pr. stk. og så ser vi om Telia stopper deres tilbud. Hvis de
gør må jeg give dig ret, men lad os nu se til den tid...

Fra : Hen

Dato : 31-01-01 20:27

> Alle her i denne gruppe får tilsendt to telefoner, som de så sælger tilmig
> for k.r 20,- pr. stk. og så ser vi om Telia stopper deres tilbud. Hvis de
> gør må jeg give dig ret, men lad os nu se til den tid...

Thomas.. Det har jo nok i virkeligheden ikke noget at gøre med at teste
Telia eller ej. Mit point er dog blot det, at når nu der er så godt et
tilbud ude, ville det jo være en skam hvis nogle få grådige personer
ødelagde det for andre interesserede. Der står jo trods alt, at tilbuddet
gælder så længe lager haves, og hvor stort det er, ved kun Wanna-save.dk.
Jeg kan kun selv tale i en enkelt telefon ad gangen, og har svært ved at se,
hvad jeg skulle med mere end fx. to. Det er naturligvis altid rart at have
en i reserve, men 4 lyder for mig som et overkill.
Jeg har ingen intentioner om at spille politibetjent - det har vi andre i
disse grupper, der ynder - men den grådighed, der bliver udvist af visse
elementer væmmer mig!

Hen

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-02-01 10:39

Undgå grådighed.......meget simpelt, Telia vil normalt KUN kreditgodkende
den enkelte person til max. 2 abonnementer, dette måtte jeg sande da jeg
ville have 2 stk 3210, jeg kunne få eet nummer - og dermed kun een
telefon. - (har Telia i forvejen, - men så kunne konen selvfølgelig....?? -
OK!)

Jan

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-01 18:01

Det er dovenskab også, men der findes da mange dovne mennesker, sig også
lige noget til dem. Det er et brud på de ti bud at have sex føre ægteskabet
(så vidt jeg husker) men hvem overholder det?

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Hen

Dato : 31-01-01 20:20

> [...]
ægteskabet
> (så vidt jeg husker) men hvem overholder det?

hehe - good point

Fra : PsHdO

Dato : 02-02-01 20:20

Hej.
ALLE der har retuneret en tilmelding på en N3210, vil modtage en N3210,
efter hvad W.S. selv siger.
Så man får altså IKKE en ericsson som erstatning, når der ikke er flere
N3210 på "lager"......

Mvh.
Peter

Fra : Fischer

Dato : 31-01-01 11:51

> Hvad så hvis man overhovedet ikke gider eje en Ericsson ? Jeg gider
> ihvertfald ikke have én - om så den er gratis.

Det er et af "problemerne" med Ericsson.
For at kunne elske en Ericsson skal man både have kønsbehåring og en IQ der
er højere end sin sko-størrelse.

(F)

Fra : John K

Dato : 31-01-01 17:37

> Det er et af "problemerne" med Ericsson.
> For at kunne elske en Ericsson skal man både have kønsbehåring og en IQ
der
> er højere end sin sko-størrelse.

Ericsson-ejere går sku' altid rundt i for små sko :)

Mvh

John K